پذیرش دانشجو در ۸ رشته جدید در دانشگاه صنعتی بهبهان

خورنا: معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با اشاره به زمان انتخاب واحد ترم جدید از ۱۷ شهریورماه، از ورود حدود ۵۰۰ دانشجوی جدید در مهرماه و پذیرش دانشجو در هشت رشته جدید مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از مهرماه خبر داد.

دکتر جلال البادی  اظهار داشت: امسال برای نخستین دوره در رشته های شیمی محیط ‌زیست، زیست‌شناسی عمومی و منابع طبیعی در گرایش صنایع چوب در مقطع کارشناسی دانشجو پذیرش می شود.

وی افزود: همچنین با اخذ مجوز رشته های مهندسی محیط‍‌ زیست در ۲ گرایش آلودگی محیط‌زیست و ارزیابی و آمایش زمین، صنایع چوب، آبخیزداری و مرتع‌داری در مقطع کارشناسی ارشد، پذیرش دانشجو در این رشته ها از مهرماه آغاز می شود.

معاون آموزشی دانشگاه‌ صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با بیان این که در حال حاضر حدود یک هزار و ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: با آغاز ترم جدید ۵۰۰ نفر به جمعیت دانشجویی دانشگاه افزوده خواهد شد.

البادی با اشاره به تقویم آموزشی نیمسال جدید دانشگاه تصریح کرد: زمان انتخاب واحد نیمسال مهرماه به ترتیب ۱۷، ۱۸ و ۱۹ شهریورماه برای ورودی های ۸۹ و قبل از آن، ۹۰ و ۹۱ تعیین شده است؛ همچنین ثبت نام ورودی های ۹۲ پس از اعلام نتایج انجام می شود.

وی افزود: آغاز کلاس‌های نیمسال جدید از ۲۳ شهریور ماه، حذف و اضافه ششم تا هشتم مهرماه، آغاز امتحانات کتبی از نیمه دی‌ماه و امتحانات عملی ۲ هفته قبل از امتحانات نهایی خواهد بود.