سرانجام؛ صحت انتخابات شورای شهر شوش مورد تأیید قرار گرفت

خورنا: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهر و روستاهای شوش از تأیید و صحت انتخابات شورای اسلامی شهر شوش خبر داد.

علیرضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: پرونده انتخابات شورای اسلامی شهر شوش بعد از تأیید بسته شد.

وی افزود: هیئتی از نظارت کشور ۱۰ درصد آرای انتخابات شورای اسلامی شهر شوش را بازشماری کردند و این امر تغییری در نتایج انتخابات را رقم نزد.

وی با اشاره به صندوق‌های انتخابات شورای اسلامی شهر شوش تاکید کرد: این ۱۰ درصد از بین ۴۰ صندوق رأی شهر شوش به صورت قرعه شده و طبق این قرعه شعب ۷ و ۱۴ و ۱۶ و ۳۵ بازشماری شدند.

وی تصریح کرد: این صندوق‌ها مربوط به چهار نقطه شهر بوده و نتایج بازشماری تغییری در چید مان اعضای جدید نداشته است.

وی تاکید کرد: صحت انتخابات امروز توسط هیئت نظارت کشور به فرمانداری ارسال خواهد شد و پرونده انتخابات شورای اسلامی شوش بسته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، بر اساس اعلام هیات نظارت بر انتخابات، پس از بازشماری آرا، سعید مهرپور با ۴ هزار و ۹۴۰ رای، بهرام کریم‌پور ۴ هزار و ۹۰۴ رای، ثریا شوهانی ۴ هزار و ۶۸۰ رای، عبدالجلیل بیلاوی با ۴ هزار و ۵۰۷ رای، مهشید آزادی قلعه مکی ۴ هزار و ۳۴۹ رای، مسعود رشنو ۳ هزار و ۸۰۵ رای ، عبدالرضا لالوند ۳ هزار و ۸۰۱ رای، سید مجید نوری‌زاده ۳ هزار و ۶۵۶ رای و هدیه مسحنه با ۳ هزار و ۶۵۵ رای به عنوان ۹ عضو اصلی شورای اسلامی شهر شوش معرفی شدند تا این افراد اعضای چهارمین دوره شورای شهر این شهر را تشکیل دهند.

اعضای علی البدل در فهرست جدید نیز سیدحکیم موسوی با ۳ هزار و ۶۲۱ رای، افشین سگوند با ۳ هزار ۵۷۲ رای، مسلم سگوند با ۳ هزار و ۵۳۸ رای و سیدعلی بیت سیدنور با ۳ هزار و ۲۱۷ رای هستند.