نماینده ماهشهر در مجلس: آمریکا به دنبال ماجراجویی در سوریه است

خورنا: آمریکا این روزها با کمک دولت‌های غربی و ارتجاع منطقه با راه انداختن جنگ روانی در حال ماجراجویی و حمله به سوریه است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خورنا، نماینده مردم ماهشهر گفت: آمریکا که امروزه با بیداری اسلامی در منطقه منافع نامشروع خود را در خطر می‌بیند، این روز‌ها با کمک دولت‌های غربی و ارتجاع منطقه با راه انداختن جنگ روانی در حال ماجراجویی و حمله به سوریه است.

حبیب آقاجری نماینده مردم امیدیه، هندیجان و بندر ماهشهر در مجلس در نطق میان دستور خود در صحن علنی با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات ۲۴ خردادماه، گفت: ‌ از دولت انتظار می‌رود که با خلق حماسه اقتصادی بر مبنای اقتصاد مقاومتی و با استفاده مناسب از فرصت‌ها و توجه ویژه به تولید داخلی، موجب گشایش در مشکلات معیشتی مردم شود.

وی افزود: آمریکای جنایتکار که با بیداری اسلامی در منطقه، منافع نامشروع خود و رژیم غاصب صهیونیستی را در خطر جدی می‌بیند و همچنین شاهد شکست تروریست‌های تکفیری در سوریه است، با کمک دولت‌های غربی و ارتجاع منطقه این روز‌ها با راه انداختن جنگ روانی در حال ماجراجویی و حمله به کشور سوریه است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: آمریکا این ام‌الفساد غرب بداند که اگر شعله جنگ را در منطقه روشن کند، آتش آن دامن آن‌ها را خواهد گرفت و زمان نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان اظهار داشت: استان خوزستان که به گفته امام راحل دین خود را به اسلام ادا کرده است، علی‌رغم اینکه کارهای زیادی بعد از انقلاب اسلامی در این استان صورت گرفته اما به علت نابودی زیرساخت‌ها در طول ۸ سال دفاع مقدس با مشکلاتی همچون بیکاری، آب و کشاورزی مواجه است، که جا دارد مسئولین به ویژه دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در حوزه درمان، اشتغال، راه‌های مواصلاتی، آلودگی‌های موجود و مشکلات زیست محیطی و… از مسئولین خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آن‌ها شد.