رژه هفته دفاع مقدس در آبادان ۵ مهر برگزار می‌شود

خورنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: رژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان در روز پنج مهر همزمان با سالروز شکست حصر آبادان برگزار می‌شود.

عادل عساکره ظهر امروز در جلسه گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس که با حضور مسئولان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری آبادان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: در فاصله جلسه نخست ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس تا جلسه امروز همه کمیته‌ها جلسات خود را برگزار کردند.

وی افزود: در بسیاری از شهرها ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس تشکیل نشده و این در حالی است که در آبادان این ستاد به برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده و نشان می‌دهد که در این زمینه آبادان از بقیه شهرها جلوتر است.

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس آبادان ادامه داد: این نظم و برنامه‌ریزی‌ را باید تا انتها حفظ کنیم تا برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آبادان به نحو مطلوبی برگزار شود.

عساکره تصریح‌کرد: یکی از کمیته هایی که مسئولیت دبیری آن به ناحیه مقاومت بسیج ارجاع داده شده است کمیته نظامی است.

وی اضافه‌کرد: این کمیته جلسه هماهنگی خود را با حضور نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در منطقه و آبادان و خرمشهر برگزار کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان خاطرنشان‌کرد: همه نیروهای نظامی و انتظامی برای حضور پرشور و باشکوه در رژه ۵ مهر سالروز شکست حصر آبادان اعلام آمادگی کردند.

عساکره افزود: یکی از مسائلی که باید در خصوص آن برنامه‌ریزی بهتری انجام شد برگزاری نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

وی گفت: در این خصوص از کمیته فرهنگی که مسئولیت آن به شهرداری واگذار شده است می‌خواهیم تا در این خصوص برنامه‌ریزی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان تصریح ‌کرد: در این نمایشگاه نیروهای نظامی و انتظامی نیز ادوات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

عساکره افزود: باتوجه به اینکه رژه آبادان در روز پنج مهر برگزار می‌شود در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری صبح‌گاه مشترک در شهرستان همزمان با آغازین روز هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریور هستیم.