شهرهای پیشرو در مسکن‌مهر خوزستان کدامند؟

خورنا: مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در هفته دولت امسال پروژه مسکن‌مهر برای افتتاح نداریم اما افتتاحیه بعدی استان در بخش مسکن‌مهر و سایر بخش‌های مسکن در آبان و آذرماه انجام می‌شود.

نصرالله دهقانی اظهارکرد: آخرین افتتاحیه پروژه‌های مسکن‌مهر امسال مربوط به مردادماه بود. پیش‌بینی ما افتتاح و بهره‌برداری از حدود ۱۰ هزار واحد مسکن‌مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، بالای ۲۵ هزار نفر، خودمالک و بافت فرسوده است.
وی افزود: در استان خوزستان در چند سال اخیر تاکنون ۴۰ هزار واحد مسکن در بخش‌های مختلف افتتاح شده که حدود ۵۰ هزار واحد دیگر باقی‌مانده که برنامه ما این است که این واحدها تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.
دهقانی تصریح‌کرد: تاکنون همکاری بانک‌ها در زمینه پروژه‌های مسکن خوب بوده است و مشکل خاصی وجود ندارد. سقف تسهیلات مسکن‌مهر هنوز تغییری نکرده و این مبلغ ۲۵ میلیون تومان است.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهارکرد: دزفول، بهبهان، امیدیه و ماهشهر از شهرهای پیشرو در مسکن‌مهر هستند و دلیل ضعف و کم کاری در برخی شهرها، پایین بودن سهم آورده مردم است.
وی گفت: اگر مردم می‌خواهند سریعتر صاحب‌خانه شوند باید همکاری بیشتری داشته باشند و نسبت به پرداخت سقف آورده خود اقدام کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • هدایتی پس شوشتر کجای این آمار قرار داره اولین شهر کشور که آقای سعیدی کیا کلنگ مسکن مهر رو زد شوشتر بود اما بعد از سالها فقط هیچ واقعا چرا