تامین اعتبار برای احداث جاده امامزاده مرتضی‌علی شوشتر

خورنا: معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خواستار تامین اعتبار برای احداث جاده دسترسی امامزاده مرتضی علی شهرستان شوشتر شد.

جهانبخش امانی اظهار کرد: تلاش زیادی برای احداث جاده امامزاده مرتضی‌علی شهرستان شوشتر شده است اما در تامین اعتبار آن مشکل پیدا کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ساخت این جاده اعتبار زیادی نیاز دارد، افزود: برای ساخت این جاده بیش از ۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی در این باره کافی نیست.

وی با اشاره به اصرارهای نماینده شوشتر در مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: بارها نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی برای ساخت این جاده با اداره کل راه و شهرسازی در تماس بوده است و از نهادهای مرتبط تقاضا داریم در این زمینه با اداره کل راه و شهرسازی همکاری کنند.

امانی خاطر نشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان توانمندی این موضوع را دارد که ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز این پروژه را تامین کند و به این دلیل می‌کوشیم تا ۵۰ درصد باقیمانده را از محل اعتبارات شهرستان شوشتر تامین کنیم.

معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در صورتی که ۵۰ درصد این اعتبار در شهرستان شوشتر مصوب شود، اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برای ساخت این جاده منتهی به این امامزاده اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امامزاده مرتضی علی شهرستان شوشتر از جمله امامزادگانی در این شهرستان است که فاقد جاده دسترسی است و مردم به سختی برای زیارت این امامزاده به محل تدفین آن مشرف می‌شوند.