اختصاص اعتبار ویژه برای ساخت بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر

خورنا: فرماندار شوشتر از اختصاص اعتبار ویژه برای ساخت بیمارستان جایگزین بیمارستان خاتم‌الانبیاء این شهرستان خبر داد و گفت: اعتبارات این پروژه در سال‌ جاری قابل توجه و چشم‌گیر است.

حیدر نجفی اظهار کرد: در سال‌جاری اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال برای ساخت فاز دوم بیمارستان خاتم‌الانبیا شهرستان شوشتر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به محل اختصاص این اعتبار افزود: این اعتبار قرار است از محل اعتبارات ملی تامین شود و این میزان اعتبار به شهرستان شوشتر ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه امید است مشکلات سال گذشته این اعتبارات تکرار نشود، گفت: در سال گذشته اعتبارات ملی این پروژه تخصیص نداشته است و به این دلیل امید است با روی کارآمد دولت جدید مشکل تخصیص اعتبارات تاحد زیادی برطرف شود.

نجفی با اشاره به اینکه در سال‌جاری اعتبارات شهرستان شوشتر رشد چشم‌گیری داشته است، گفت: در سال‌جاری اعتبارات شهرستان شوشتر در فصل تملک‌دارایی سرمایه‌ها رشد چشم‌گیری داشته است و از میزان ۲۰۰ میلیارد ریال سال گذشته به ۲۶۰ میلیارد ریال در سال‌جاری رسیده است.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر خاطر نشان کرد: اعتبارات شهرستان شوشتر در سال‌جاری از اعتبارات ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی خوزستان تقریبا ۴ درصد را به خود اختصاص داده است و این میزان بر اساس شاخص‌های تعیین شده در معاونت برنامه و بودجه استانداری خوزستان اختصاص یافته است.

نجفی تاکید کرد: دستگاه‌های متولی شهرستان شوشتر باید تلاش کنند تا اعتبارات اختصاص داده شده را جذب کنند و برای جذب این اعتبارات باید در اسرع وقت برای انعقاد تفاهم‌نامه در معاونت برنامه و بودجه استانداری خوزستان اقدام کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • هدایتی از شوشتر برای شهری با اینهمه عقب ماندگی واقعا اعتبار کم و تاسف برانگیزی است واقعا شوشتر با آن پیشینه بزرگ تمدنی در حال ویرانی و واپسگرایی است