بهره‌برداری از ۶۲ پروژه عمرانی در اهواز

خورنا: شهردار اهواز از بهره‌برداری ۶۲ پروژه عمرانی در بهمن ماه سال جاری در این شهر خبر داد.

منصور کتانباف صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از بهره برداری ۶۲ پروژه عمرانی در بهمن ماه سال جاری در این شهر

وی با اشاره به اینکه در راستای ارتقای سطح فرهنگ شهروندان سرای محلات را در مناطق اهواز راه اندازی کرده‌ایم، بیان کرد: در حال حاضر نیز ساخت زیرگذر میدان خلیج فارس در منطقه دروازه و پل روگذر جوادالائمه را در دستور کار داریم.

شهردار اهواز راه اندازی پل ولایت را از دیگر برنامه‌های شهری اهواز دانست و افزود: با راه اندازی این پل مسیر گلف به شکت نفت متصل می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر برای ساحل سازی ۷۰۰ متر به سمت سیدخلف در حال پیشروی هستیم و امیدواریم تا بهمن ماه کار ساحل سازی رودخانه کارون تا این منطقه انجام شود.

کتانباف ادامه داد: در طول دو سال اخیر ۲ میلیون مترمربع کار زیرسازی آسفالت انجام داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تجربه شهرداری‌های مشهد و اصفهان امروز سیستم نظام شهرداری‌های ما در اهواز الکترونیکی شده و نظام اداری ما در صدور پایان کار مرتفع شده است.

شهردار اهواز از خرید ۱۶۰ اتوبوس کولردار خبر داد و گفت: امروز شرایط حمل و نقل اهواز به لحاظ کیفی و کمی رو به بهبود است.

وی به بخش خدمات شهری اشاره کرد و افزود: برای تخلیه فاضلاب‌ها به هنگام بارندگی چهار دستگاه جانتکس خریداری کرده‌ایم.

کتانباف با بیان این که ۶۰ پارک محله که حاوی زمین‌های ورزشی بوده را در مناطق مختلف اهواز دایر کرده‌ایم، گفت: پارک بزرگ ۲۰ هکتاری از مهمترین مجموعه‌های تفریحی ورزشی بوده که دارای دو زمین فوتبال استاندارد، سه زمین والیبال ساحلی و معمولی، زمین بسکتبال، زمین اسکیت و زمین فوتبال ساحلی است.

وی در پایان عنوان کرد: در این مجموعه تفریحی وسایل بازی پلی اتیلنی، کوه یخی، وسایل بازی طنابی، راپل و وسایل بازی چوبی نصب شده است.