شهرداری شادگان ۲۰ ‬میلیارد ریال طلبکار است

خورنا: شهردار شادگان گفت: شهرداری این شهر ۲۰ میلیارد ریال از ادارات دولتی طلبکار است.

توفیق آلبوناصر اظهار کرد: شهرداری این شهر ۲۰ میلیارد ریال از ادارات دولتی طلبکار بوده و همین مسئله اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات رسانی به شهروندان را با مشکل روبه‌رو کرده است.

وی با بیان این که شهرداری در صورت عدم وصول این مبلغ برای ادامه کار با مشکل مواجه خواهد شد از مسئولان شهرستان و استان خواست با یک بسیج همگانی از نظر مالی شهرداری را مساعدت نمایند.

وی افزود: نبود امکان وصول این مبالغ به علاوه پرداخت نشدن به موقع عوارض شهری مهمترین مشکل شهرداری شادگان در حال حاضر است.

شهردار شادگان عدم وصول مطالبات و پرداخت بدهی‌های دستگاه‌های دولتی به شهرداری شادگان را بزرگترین معضل این مجموعه عنوان کرد و گفت: با وجود مکاتبات و مذاکرات گسترده تاکنون حاضر به پرداخت بدهی خود نشده‌اند.

وی ادامه داد: منبع اصلی درآمد داخلی شهرداری از محل وصول عوارض است و چنانچه این عوارض به موقع پرداخت نشود، شهرداری قادر به ارائه خدمات شهری مطلوب نخواهد بود.

آلبوناصر تصریح کرد: کمبود اعتبارات، عدم توانایی مالی، ضعف در امکانات پشتیبانی و نداشتن منابع انسانی از جمله مشکلات فراروی شهرداری شادگان است.

وی با بیان اینکه مسیر حرکت باید در جهت خدمت به مردم باشد، اضافه کرد: اگر ما رضایتمندی خوبی در حوزه شهرداری کسب کنیم در سایر حوزه‌ها نیز خدمات موفق‌تری خواهیم داشت.