آیفون۵اس ۳۱ برابر سریع‌تر از آیفون۵

خورنا: همانند نسخه‌های قبلی آیفون، طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره محصول جدید اپل در سایتهای اینترنتی منتشر شده است و در این میان بیشتر شایعات درباره حسگرهای اثرانگشت، گزینه‌های طلایی، نمایشگر بزرگتر هستند.

اما تازه‌ترین گمانه‌زنی درباره آیفون جدید از سوی شبکه فاکس منتشر شد که به نقل از منابع ناشناس اعلام کرد: تراشه جدید A7 در آیفون ۵s سرعت این گوشی را ۳۱ برابر بیشتر از مدل کنونی خواهد کرد.

همچنین گمانه زنیهای حاکی از این است که پردازنده ۶۴ بیتی این گوشی به تراشه A7 کمک می‌کند که انیمیشن‌ها، شفافیت و دیگر جلوه های گرافیکی این گوشی با سیستم عامل آی اُ اس ۷ بسیار مطلوب‌تر از گوشی‌های IOS کنونی به نظر برسد.

این وب سایت همچنین نوشت: نسل جدید آی پد ۵ که انتظار می‌رود در ماه‌های آینده رونمایی شود، از این تراشه بهره می‌برد.

همچنین آیفون ۵ اس از تراشه جداگانه ای برای حسگر حرکت بهره مند است که به کاربر این امکان را می‌دهد یک سری کارها را بدون لمس نمایشگر انجام دهد.

گمان می‌رود شرکت اپل همچنین در حال کار روی یک نسخه ارزان قیمت آیفون ۵ اس است که احتمالا ۵C نام خواهد داشت.

به گزارش ایسنا،اما در تصویری که توسط یکی از سایت‌ها درز کرده تعدادی از گوشی‌های آیفون ۵C در حال تست دیده می‌شود. در این تصویر نمای جلوی آیفون ۵C به رنگ مشکی و قاب پشت آن سفید رنگ است که احتمالا یکی از رنگهای موجود این گوشی خواهد بود. گفته می‌شود این عکس توسط یکی از کارکنان اپل یا احتمالا یکی از کارکنان سابق در بخش کنترل کیفیت اپل در چین گرفته شده است.