برپایی نمایشگاه های فروش پاییزه در سراسر استان

خورنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان از برگزاری نمایشگاه های پاییزه از ۱۰ شهریورماه تا ۲۰ مهرماه در سراسر شهرستان های استان خبر داد.

امیر حسین نظری اظهار داشت: این سازمان با همکاری مجمع امور صنفی و شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان به منظور ایجاد آرامش در بازار و حذف دلالان و واسطه گران اقدام به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ( فروش پاییزه ) در شهرستان اهواز می نماید.

وی اذعان داشت: این نمایشگاهها در مقطع زمانی ۲۰ تا ۲۶ شهریور ماه در شهرستان اهواز و تا ۲۰ مهرماه در سایر شهرستان های استان برگزار می شوند . رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان گفت : شهروندان در سال های گذشته استقبال خوبی از برپایی این نمایشگاه ها داشتند بنابراین در نظر داریم تا با هماهنگی و برنامه ریزی های اساسی برپایی اینگونه نمایشگاه ها را با کیفیت مناسب تر برگزار کنیم . نظری خاطرنشان کرد : عرضه کالاهای با کیفیت وقیمت مناسب تر یکی از مهمترین موارد مهم در نظر گرفته شده در نمایشگاه های پاییزه است.

وی افزود: واحدهای تولیدی، شرکت های پخش و غرفه داران با عرضه کالاهای با کیفیت علاوه بر اینکه خدمات رسانی مناسبی را به شهروندان ارائه می دهند ، تبلیغ خوبی برای آنها بوده و شهروندان بیشتری را تشویق و ترغیب به خرید کالاهای خود درآینده می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان تصریح کرد: نوع کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه باید از کیفیت لازم برخوردار بود و قیمت از ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار باشد.

نظری ادامه داد: در این راستا کمیته ای متشکل ازمسئولان اتحادیه ها، بازرسی و نظارت سازمان، نماینده انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تعزیرات حکومتی، بهداشت و مجمع امور صنفی تشکیل شده که کار قیمت گذاری و پلمپ قیمت ها را برعهده دارند . ضمنا گروه بازرسی و نظارت این سازمان نیز در کل نمایشگاهها مستقر خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان اظهار داشت : اقلامی مانند پوشاک ، کیف و کفش، لوازم التحریر، مواد پروتئینی و لبنی، برنج، روغن، تن ماهی، شکر، حبوبات، کنسرو و دیگر مایحتاج ضروری مردم در نمایشگاه عرضه می شود و بر اساس کارشناسی های انجام شده، تخفیف ها اعمال می شود.

نظری اذعان داشت: هدف از برگزاری نمایشگاه پاییزه، سهولت در دسترسی به کالای بدون واسطه، ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضای کالا، تنظیم بازار و ایجاد رضایتمندی برای مردم استان خوزستان است . وی ادامه داد : با توافقاتی که صورت گرفته است هزینه غرفه ها کمتر و براساس هزینه های تمام شده صورت می گیرد تا غرفه داران نیز بتوانند با حداقل سود کالاهای خود را به مردم عرضه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان در ارتباط با برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه درمرکز استان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در شهرستان اهواز ۲۰ شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان واقع در میدان شهید چمران در انتهای کیانپارس افتتاح می شود.

زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ می باشد.