توافق خرمشهری ها بر انتخاب شهردار آبادان

خورنا: عضو شورای شهر خرمشهر گفت: شیرازی شهردار فعلی آبادان تنها گزینه‌ای است که رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر را جلب کرده است.

سید صباح حسینی اظهار کرد: اعضای منتخب چهارمین دوره شورای شهر خرمشهر تاکنون جلسات مختلف هماهنگی را برگزار کرده‌اند.

وی افزود: بحث انتخاب شهردار یکی از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در این جلسات بوده و در این خصوص رایزنی‌های مختلفی انجام شده است.

عضو شورای شهر خرمشهر ادامه داد: با این وجود هنوز اعضا به اتفاق نظر در خصوص انتخاب شهردار خرمشهر نرسیده‌اند.

حسینی تصریح‌کرد: بیش از ۱۴ نفر به عنوان گزینه شهرداری خرمشهر مورد بررسی قرار گرفته‌اند که امیدواریم بهترین آنها را به عنوان شهردار انتخاب کنیم.

وی اضافه‌کرد: البته از این تعداد دو یا سه نفر به عنوان گزینه‌هایی که بیشترین شانس را برای تصدی سمت شهرداری خرمشهر را دارند مطرح هستند.

عضو شورای شهر خرمشهر خاطرنشان‌کرد: در این بین شیرازی شهردار فعلی آبادان تنها گزینه‌ای است که رای اکثریت اعضای شورا را جلب کرده است.

حسینی افزود: با توجه به عملکرد مناسب شهردار کنونی آبادان در این شهر اعضای شورای شهر خرمشهر بر وی نظر مثبت دارند.

وی ادامه داد: با این وجود و در صورتی که شهردار فعلی آبادان در سمت خود ابقاء شود گزینه‌های مطرح دیگر مورد بررسی بیشتر برای انتخاب قرار خواهند گرفت.

عضو شورای شهر خرمشهر تصریح‌کرد: اعضای شورای شهر شهرداری را برای خرمشهر می‌خواهند که تا چهار سال به فکر استیضاح وی نباشند.

حسینی اضافه‌کرد: با توجه به وضعیت کنونی خرمشهر و نیازهای این شهر در زمینه‌های مختلف عمرانی و خدمات شهری باید شهرداری قوی را برای این شهر برگزید.

وی خاطرنشان‌کرد: امیدواریم اعضای شورا براساس سابقه و برنامه‌های گزینه‌های تصدی شهرداری بهترین فرد را برای این سمت انتخاب کنند.