گلمرادی: بندر امام خمینی میتواند نگین شهرهای خوزستان باشد

خورنا: شهردار بندر امام خمینی گفت: می توان شاهد درخشش این شهر به عنوان نگین شهرهای استان بود.

به گزارش خورنا از بندرامام خمینی، شهردار بندر امام خمینی(ره) در جمع کارکنان دفتر سرمایه گذاری عنوان کرد: اگر چه بدلایل متعددی امروزه بخش عمده ای از ظرفیت ها و قابلیت های شهر بندر امام شکوفا نگردیده است اما می توان استعدادهای بالقوه منطقه را که نیازمند اندیشه های راه گشا می باشد، به صورت جهشی و برمبنای مدیریت استراتژیک و برنامه های راهبردی بصورت بالفعل درآورد.

وی ادامه داد: آنگاه می توان شاهد درخشش این شهر بعنوان نگین شهرهای استانی بود که به نوبه ی خود می تواند نگین استانهای کشور باشد.

گلمرادی افزود: منطقه ای با دارا بودن ذخایر قابل توجه ثروت زا و ارزش آفرین در راستای منافع ملی از طریق صنایع متعدد نفت، گاز، پتروشیمی و صنعت بزرگ بندر و دریا و همچنین با برخورداری از سیستم حمل و نقل چند وجهی (آبی- ریلی- جاده ای- هوایی) در موقعیت جغرافیایی خاص نیازمند همت والایی می باشد.

گلمرادی اشاره نمود: از جمله موارد قابل توجه دسترسی کوتاه، آسان و ارزان  ظرفیت های اقتصادی و تجاری این شهر به مراکز مصرفی داخل کشور و همچنین مراکز مصرفی خارج از کشور می باشد و این پتانسیل مسئولیت نخبگان و دلسوختگان این دیار را دو صد چندان نموده و بر همه دوستداران ایران زمین فرض است تا به قدر توان و دانایی خویش در شکوفایی این قطب صنعتی و دریایی سهیم باشند.

شهردار بندر امام در ادامه گفت: البته همکاران خوبم در مجموعه شهرداری بندر امام براساس رویکرد جدید حاکم بر مجموعه  ( علمی – جهادی) توانسته است در این راستا گام های ارزنده ای در این مدت زمان کوتاه بردارند.

راه اندازی دفتر جذب سرمایه گذاری، ارتباط گسترده با اصحاب رسانه و تلویزیون برای معرفی این ظرفیت ها و ترغیب سرمایه گذاران و توجه ویژه به زیرساخت ها از طریق ایجاد مراکز تفریحی و خدماتی بی نظیر طی این دوره، فضای امید و امیدواری برای حرکت قطار سریع السیر توسعه و شکوفایی این شهر فرامنطقه ای و ملی فراهم نموده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اعزرائیل آقای گلمرادی دوستت داریم مرسییییییییییییییییییییییییییییی