مردان کاراته‌کا تیم نفت مسجدسلیمان قهرمان خوزستان شدند

خورنا: به دنبال کسب موفقیت‌های متوالی تیم‌های ورزشی نفت مسجدسلیمان در عرصه ورزش، این بار نیز تیم کاراته مردان نفت مسجدسلیمان قهرمان مسابقات خوزستان شد.

به گزارش خورنا از مسجدسلیمان، تیم کاراته مردان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان توانست ضمن حضور در رقابت‌های قهرمانی استان خوزستان جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را نیز کسب کند.

این مسابقات با حضور ۱۸ تیم از شهرهای استان خوزستان در سبک کاراته کیوکوشین ماتسو شیما و به میزبانی شهر اهواز برگزار شد.

در این رقابت‌ها تیم نفت مسجدسلیمان با ۴۹ امتیاز و نفت اهواز با ۴۰ امتیاز به عنوان اول و دومی مسابقات دست یافتند ضمن آنکه هیئت کاراته اهواز و هیئت کاراته حمیدیه با ۱۴ امتیاز به طور مشترک عنوان سومی را کسب کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان با کسب این عنوان قهرمانی جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور که در تاریخ ۱۴ و ۱۵ شهریورماه سال جاری در استان فارس و شهر شیراز برگزار می‌شود را به دست آورد.

بهرام آذرپیکان استاد برجسته کاراته استان خوزستان و دارنده کمربند مشکی دان شش که کسب چندین عنوان قهرمانی در مسابقات مختلف استانی و کشوری را در پرونده دارد هدایت کاراته‌کاهای تیم نفت را بر عهده داشته است.

پیش از این و طی روزهای گذشته تیم وزنه برداری فرزندان کارکنان و تیم کاراته بانوان نفت مسجدسلیمان به ترتیب در مسابقات لیگ وزنه برداری مناطق نفت‌خیز جنوب و مسابقات قهرمانی استان خوزستان موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بودند.