امام جمعه آغاجاری: مسئولین، ضریب امنیت شهرستان را بیشتر کنند

خورنا: حجت الاسلام منصور شنان گفت: مسئولین آغاجاری ضریب امنیت شهرستان را بیشتر کنند چرا که وجود امنیت باعث برکات، سرمایه گذاری و آرامش اجتماع می گردد.

حجت الاسلام منصور شنان در گفتگو با خبرنگار خورنا در آغاجاری، ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان سابق و فعلی، اظهار داشت: شهرستانی مثل آغاجاری با این همه ذخایر نفت و گاز چرا باید بیکار و محروم داشته باشد؟ جوانان  تحصیلکرده بسیاری بیکارند و بر اثر فشار های مالی حاضر به انجام کارهای ساده هستند که همان هم در دسترس آنها نیست نمی آید.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد دولتمردان و مسئولین شهرستان برای حل این معضلات جدی فکری کنند.

امام جمعه آغاجاری ضمن قدردانی از زحمات شهرداری در زیباسازی چهره شهر، بیان داشت: نیاز به توجه و دقت بیشتری به این مهم می باشد.

وی در ادامه همچنین افزود: از مجموعه سازمان برق بخاطر تلاش در نصب چراغ های روشنایی در مسیر ورودی شهر در محل دروازه تقدیر می گردد.

حجت الاسلام منصور شنان خاطرنشان کرد: سرقت تجهیزات برقی منازل و اماکن در سطح شهر زیاد شده و از فرمانداری و نیروی انتظامی خواهان اقتدار بیشتری در برخورد با چنین مشکلاتی هستیم.

وی ضمن درخواست از  مردم جهت همکاری با مردم در تامین امنیت، تصریح کرد: نیروی انتظامی جهت برقراری امنیت بیشتر و بهتر فعالیت نماید زیرا وجود امنیت منشا برکات و سرمایه گذاری می شود.

امام جمعه آغاجاری اظهار کرد: نیروی انتظامی موظف است امنیت را برقرا کند و با مقوله سرقت و نا امنی برخورد جدی داشته باشد. نا امنی باعث بالا رفتن اعتیاد و مشکلات اجتماعی می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: فرمانداری،  شورای اسلامی شهر، شهرداری و دستگاه های ذیربط موظف هستند اشتغال زایی کنند زیرا جهت ارتقای شهرستان نیاز به همکاری مردم و مسئولین می باشد.

حجت الاسلام منصور شنان در پایان اظهار داشت: ایجاد کارخانجات و کارگاه های تولیدی باعث اشتغال زایی در نتیجه باعث رفع مشکلات بیکاری و فقر مردم می شود. سرقت، طلاق  و دیگر مشکلات اجتماعی نیز در ادامه رفع بیکاری کم می شود. هر کس در حد خودش وارد عرصه شده و در جهت رفع معضلات تلاش کند.

انتهای خبر/ حسین رحمتی