اهدای ۵ هزار جلد کتاب در هندیجان

خورنا: شهردار هندیجان از اهدای ۵ هزار جلد کتاب به‌منظور تعالی فرهنگ کتابخوانی در این شهر خبر داد.

حسن نبوتی اظهار کرد: در اقدامی موثر بیش از ۵ هزار جلد کتاب را در اختیار شهروندان قرار داده‌ایم تا به تعالی بخش کتابخوانی نیز کمک شایان توجهی کرده باشیم.

وی اضافه کرد: اگر همه دستگاه‌های اجرایی شهر اقدام به چنین کاری کنند فرهنگ مطالعه هر چه بیشتر در هندیجان افزایش پیدا خواهد کرد.

شهردار هندیجان همچنین از راه اندازی ایستگاه مطالعه در شهرداری خبر داد و گفت: این مکان با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی و برای استفاده عموم کارکنان شهرداری و ارباب رجوع راه اندازی شده است.

* توزیع ۱۸ هزار کیسه زباله بین شهروندان

وی در ادامه مصاحبه خود به توزیع ۱۸ هزار کیسه زباله بین شهروندان هندیجانی اشاره کرد و افزود: این اقدام در راستای ارتقای وضعیت دفع زباله در مناطق مختلف هندیجان صورت گرفته است.

نبوتی از همکاری و تعامل شهروندان در حفظ زیبایی و پاکی شهر کمال تشکر و قدردانی را داشت و ادامه داد: مطمئنا داشتن شهری تمیز، بیش از پیش باعث شادابی و سلامتی روحیه شهروندان می‌شود و این موضوع بین مردم این منطقه کاملا نهادینه شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی بسیاری در شهرداری قابل اجرا بوده اما با کمبود اعتبار مواجه است، تصریح کرد: از مسئولان ملی و استانی انتظار داریم شهرداری‌های کم درآمد را بیشتر مورد توجه قرار دهند تا بتوانند پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنند.

شهردار هندیجان افزود: هندیجان با برخورداری از قدمت ۳ هزار ساله و این همه جاذبه گردشگری نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه‌تری است تا بتوان آن را به جایگاهی که در خور شان است رساند.

وی در پایان گفت: این منطقه بسیار محروم است و با وجود همه تلاش‌های مسئولان شهری همچنان با مشکلات ریز و درشتی به دلیل نبود اعتبارات مکفی دست و پنجه نرم می‌کند.