شهردار آبادان ابقا می شود/ هشت نفر موافق ابقای شیرازی

خورنا: یک عضو فعلی و متخب دوره جدید شورای اسلامی شهر آبادان از ابقای شهردار آبادان در سمت خود خبر داد.

سید فیاض موسوی افزود: به منظور جلوگیری از هرگونه اظهار نظر و دخالت گروه ها و جناحهای مختلف در تحمیل و یا انتخاب شهردار جدید که این روزها رونق یافته در گفتگوهای صورت گرفته با اعضای جدید شورای اسلامی شهر هشت نفر برای ابقای شیرازی شهردار فعلی آبادان اتفاق نظر دارند.

به گفته وی به طور قطع با آغاز به کار شورای اسلامی شهر جدید، شهردار آبادان با حداکثر آرا انتخاب و در سمت خود باقی می ماند.

موسوی اظهار کرد: شهردار آبادان در مدت زمان تصدی خود به عنوان شهردار آبادان کارهای بسیار خوبی در سطح شهر انجام داده و شورای شهر نیز همواره از فعالیتهای وی حمایت کرده است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که مدیریت شهری امری مهم در جهت بهبود وضعیت عمومی شهر به شمار می رود، به کارگیری افراد توانمند، مستعد، کارآمد و با سابقه در این امر می تواند سبب رونق، بهبود و توسعه شهری شود.

عضو فعلی و آینده شورای اسلامی شهر آبادان یادآور شد: تغییر مکرر مدیران به ویژه مدیریت شهری هیچ منافعی برای شهر و مردم در بر نخواهد داشت به جز آنکه عده ای با کارشکنی، اعمال نظر و تحمیل بخواهند خواسته های فردی خود را بر منافع عمومی شهر ترجیح دهند.

موسوی بر اجماع نظر اعضای جدید شورای اسلامی شهر آبادان بر دفاع از حقوق شهروندان و ممانعت از دخالت برخی افراد و گروه ها در انجام امورات شهری تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشست مشترک اعضای جدید و قدیم شورای اسلامی شهر گفت: در این نشست ضمن بحث و تبادل نظر در مورد مسائل مختلفف اعضای قدیم تجربیات خود را در اختیار اعضای جدید قرار دادند و اعضای جدید نیز با نحوه عملکرد بخشهای مختلف شورای شهر آشنا شدند.