طلافروشان اهواز نگران سرمایه‌های ویترینی خود

خورنا: رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: طلافروشان اصنافی هستند که تمام سرمایه زندگی و نتیجه کارکرد سالیانه خود را در مغازه و ویترین‌های خود نگهداری می‌کنند و از این‌که مورد سرقت مسلحانه قرار بگیرند نگران هستند.

عبالرحمن ذهبی‌زاده با اشاره به وقوع سرقت‌های مسلحانه به طلافروشی‌ها در اهواز اظهارکرد: هر واحد صنفی طلافروش با تکرار این حادثه‌ها به این فکر می‌کند که شاید این حادثه نیز برای او هم اتفاق بیافتد و همواره این نگرانی وجود دارد.
وی افزود: بنابراین از مراجع قضایی و امنیتی در شهر اهواز می‌خواهیم در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند و امنیت را برای صنف طلافروش که هر روز با نگرانی از سرقت‌های احتمالی به کسب و کار می‌پردازند، برقرار کنند.
ذهبی‌زاده تصریح‌کرد: انتظار داریم نیروهای امنیتی در شهر اهواز به خصوص در مراکز و محل‌های استقرار طلافروشان گشت‌های بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به سرقت مسلحانه اخیر از طلافروشان اهواز گفت: روز ۲۷ مردادماه در محلی پرتردد و شلوغ و در انتهای خیابان آزادگان در پاساژ حاج خلف، سارقان نقابدار با استفاده از اسلحه کلاشینکف وارد پاساژ شده و مغازه‌ها را به رگبار بستند که این مساله رعب و وحشت دیگر طلافروشان را به دنبال داشته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • prancess کسی دعانویس غیر مسلمون سراغ داره؟خواهش می کنم اگه کسی رو سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم و جادو می خوام.کارم انجام شه ۵۰۰ شیرینی میدم۰۹۳۷۷۴۲۰۲۰۴
  • prancess کسی دعانویس غیر مسلمون سراغ داره؟خواهش می کنم اگه کسی رو سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم وجادو می خوام.کارم انجام شود ۵۰۰ شیرینی میدم .فرنیا هستم شماره تماسم ۱۳۹۳۰۱۵ ۰۹۳۹ هست (شماره قبلی ام که ۰۹۳۷۷۴۲۰۲۰۴ بود واگذار شده است با شماره جدیدم تماس بگیرید)