صالح‌پور خبر داد: ادامه رایزنی‌ها برای انتخاب گزینه شهردار اهواز

خورنا: عضو منتخب شورای شهر اهواز گفت: قطعا آقای کتانباف یکی از گزینه‌های مورد نظر برای سمت شهردار خواهد بود و در شورا نیز طرفدارانی دارد.

زیبا صالح‌پور گفت: جلسات شورای شهر تا پیش از ۱۲ شهریور و تحلیف شورا، غیررسمی بوده و عده‌ای از اعضای متنتخب در این جلسات حضور پیدا می‌کنند و عده‌ای نه.

وی ادامه داد: موضوعات مطرح شده در این جلسات تاکنون، موضوع انتخاب هیات رییسه شورای شهر و موضوع ابقاء یا انتخاب شهردار جدید اهواز بوده است.

این عضو منتخب شورای شهر اهواز تصریح کرد: در آخرین جلسه غیررسمی که دو هفته پیش با حضور ۱۴ نفر از اعضای منتخب شورای شهر برگزار شد، ملاک‌هایی برای گزینه شهردار مطرح گردید که این ملاک‌ها شامل سوابق اجرایی، رشته تحصیلی و مدارک تحصیلی شهردار بود.

وی افزود: در این جلسه گزینه‌هایی نیز معرفی شد اما نمی‌توان در حال حاضر با قطعیت درباره تعداد گزینه‌ها و یا پایبندی اعضای شورا به ملاک‌های گفته شده بحث کرد چرا که ممکن است تعدادی از گزینه‌ها در نظر باشند که تا پیش از جلسات رسمی شورا مطرح نشوند.

صالح‌پور تصریح کرد: امیدواریم خروجی تصمیم شورای شهر اهواز، شهرداری اجرایی و توانمند باشد و نتیجه این تصمیم، رضایت شهروندان را حاصل کند.