پذیرش مقاله خبرنگار خوزستانی در نخستین کنگره ملی ۱۷ هزار شهید ترور

خورنا: مقاله‌ای با عنوان «تروریسم فرهنگی علیه ایران» تالیف شده توسط حسین عبدالعزیزی خبرنگار خوزستانی در اولین کنگره ملی ۱۷ هزار شهید ترور پذیرفته شد.

به گزارش  خورنا از خوزستان، مقاله‌ای با عنوان «تروریسم فرهنگی علیه ایران» تالیف شده توسط حسین عبدالعزیزی، خبرنگار خوزستانی در نخستین کنگره ملی ۱۷ هزار شهید ترور پذیرفته شد.

از بین ۲۸۷ عنوان مقاله ارسال شده به دبیرخانه کنگره ملی ۱۷ هزار شهید ترور، ۱۵۲ اثر قابل پذیرش اعلام شده که پس از مرحله اول داوری، اثر حسین عبدالعزیزی خبرنگار خوزستانی  پذیرفته شد.

همچنین از محققان و پژوهشگران خارج از کشور نیز ۱۰ عنوان مقاله دریافت شد که هفت عنوان آن از آمریکا، یک عنوان از استرالیا، یک عنوان از لبنان و یک عنوان از کشور عراق بود.

این کنگره ملی ۱۷ هزار شهید ترور کشور، که شهریور ماه امسال از سوی بنیاد هابیلیان با همکاری سازمان‌ها، نهادهای مختلف و به منظور بررسی پرونده تروریسم در ایران پس از انقلاب اسلامی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای ترور کشور، همزمان با روز ملی مبارزه با تروریسم و سالگرد حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست‌وزیری، شهادت شهیدان رجایی و باهنر، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداو سیما برگزار می‌شود.