حادثه قتل مامور گارد بندر آبادان در حال پیگیری/موتورسیکلت قاتلان سرنخ حادثه

خورنا: مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت: حادثه کشته‌ شدن مامور گارد بندر آبادان توسط اراذل و اوباش در حال پیگیری است.

سیاوش خدابخشی در خصوص حادثه کشته‌شدن یکی از ماموران گارد حراست این بندر اظهار کرد: این حادثه در حالی اتفاق افتاد که هیچ ارتباطی با اداره بندر نداشته است.

وی افزود: فردی که از دست تعدادی ارازل و اوباش در حال فرار کردن بود، از فاصله زیر درب ورودی بندر استفاده کرده و وارد محوطه بندر شد.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان ادامه داد: بلافاصله پس از لحظاتی افرادی که به دنبال وی بودند، قصد ورود به بندر و تعقیب وی را داشتند.

خدابخشی تصریح‌کرد: در این هنگام ماموران گارد حراست بندر بنا به وظیفه قانونی خود از ورود این افراد جلوگیری می‌کنند.

وی اضافه‌کرد: این اراذل و اوباش سپس با ماموران حراست بندر درگیر و در جریان درگیری ضربات متعدد چاقو را به قلب یکی از ماموران وارد می‌کنند.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان در ادامه خاطرنشان‌کرد: علاوه بر این یکی دیگر از ماموران نیز مورد حملات چاقو و قمه این افراد قرار می‌گیرد.

خدابخشی افزود: متاسفانه “علی ظاهری” که مورد اصابت ضربات متعدد چاقو در قلب خود قرار گرفته بود قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین مامور دوم نیز زخمی شد که پس از بستری شدن در بیمارستان و بهبود وضعیت جسمانی مرخص شد.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان در خصوص سرنخ‌های این حادثه نیز تصریح‌کرد: موتورسیکلت و برخی از اشیای قاتلان در محل حادثه باقی مانده است که مراجع قضایی از این طریق در حال پیگیری موضوع هستند.

خدابخشی در خصوص سیستم مداربسته در محوطه بندر نیز اظهار کرد: سیستم مداربسته برای بندر آبادان خریداری شده، اما متاسفانه هنوز نصب نشده است.

وی افزود: البته مراجع قضایی از طریق سیستم‌های مداربسته بانک‌ها و محل‌های اطراف بندر در صدد شناسایی راکبان این موتورسیلکت در روز حادثه هستند.