امام جمعه بهبهان: مسئولان اخلاق‌مداری را در اولویت قرار دهند

خورنا: امام جمعه بهبهان گفت: مسئولان باید با تکیه بر اخلاق‌مداری در ادارات، حق و عدالت را برای اکثریت جامعه بخواهند و در اجرای عدالت و احکام الهی کوتاهی نکنند.

به گزارش خورنا از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی صبح امروز در جلسه اخلاق مدیران که با حضور مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: همه ما باید در جایگاه و سمتی که قرار داریم عدالت را پیشه کنیم و رضایت عموم مردم را مدنظر قرار دهیم.

وی با بیان اینکه باید به نهج‌البلاغه مراجعه کنیم و حق را تشخیص و از باطل دوری کنیم، افزود: روش امام علی (ع) نمونه و الگویی است که همه مسئولان باید مد نظر داشته باشند و سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

امام جمعه بهبهان ضمن اشاره به نامه‌های امیرالمومنین(ع) در نهج‌البلاغه خاطرنشان کرد: پند و اندرزهای نهج‌البلاغه، منشور مردم سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه امیر المومنین(ع) صدای عدالت انسانی است، اضافه کرد: بیان امیرالمومنین (ع) مخصوص شیعیان نیست بلکه بین‌المللی است.

ابوعلی تصریح کرد: مسئولان باید با تکیه بر اخلاق‌مداری در ادارات، حق و عدالت را برای اکثریت جامعه بخواهند و در اجرای عدالت و احکام الهی کوتاهی نکنند.

وی با اشاره به اینکه عدالتی عمومی‌تر است که نفع و خیرش برای همه آحاد مردم باشد، گفت: همه ما باید نسبت به اصلاح رفتارهایمان بکوشیم زیرا روز قیامت و حسابی نیز در کار است.

انتهای پیام/حسین محمدی فر