جشنواره تئا‌تر خیابانی خوزستان در باغملک آغاز به کار میکند

خورنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک از برگزاری ششمین جشنواره تئا‌تر خیابانی خوزستان در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشنواره ۲۶ شهریور آغاز به کار می‌کند.

جبار رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار کرد: ششمین جشنواره تئا‌تر خیابانی استان خوزستان به مدت سه روز در باغملک برگزار خواهد شد.

وی افزود: ششمین جشنواره تئا‌تر خیابانی استان خوزستان از ۲۶ شهریور ماه آغاز به کار می‌کند و تا ۲۸ شهریورماه ادامه دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک از انتشار فراخوان ششمین جشنواره تئا‌تر خیابانی استان خوزستان در باغملک خبر داد و گفت: این جشنواره از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با همکاری اداره ارشاد باغملک برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری ششمین جشنواره تئا‌تر خیابانی استان خوزستان در باغملک را کشف تجربه‌های نو و افق‌های نوین در نمایش‌های خیابانی عنوان کرد و ادامه داد: این جشنواره در بخش آزاد (گونه‌های متفاوت نمایش خیابانی با اولویت محورهای مورد تأیید جشنواره) انجام می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک در ادامه به بیان اولویت‌های پذیرش در ششمین جشنواره تئا‌تر خیابانی استان خوزستان پرداخت و خاطرنشان کرد: طرح‌های با موضوع مسائل اجتماعی، نقش فرهنگ و مقاومت و حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در مرحله بازبینی در اولویت پذیرش قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه طرح‌های نویسندگان خوزستانی در مرحله بازبینی از اولویت پذیرش برخوردار خواهند بود اضافه کرد: از هر گروه اجرایی حداکثر دو اثر به مرحله بازبینی خواهد رسید.

رضایی در بخش دیگر از گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس در باغملک به شرایط شرکت در ششمین جشنواره استانی تئا‌تر خیابانی خوزستان اشاره کرد و گفت: طرح، ایده و فیلم ارسالی باید در سه نسخه به همراه کاربرگ تکمیل شده و یک قطعه عکس از کارگردان به دبیرخانه ارسال شود.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره دهم شهریور ماه سال جاری است که علاقه‌مندان می‌توانند اثرهای خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در باغملک، خیابان فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک ارسال کنند.