استاندار خوزستان باید در حد وزیر باشد/ گزینه‌های مطرح شده خیالی است

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس با رد گزینه‌های مطرح شده در رسانه‌ها برای تصدی استانداری خوزستان گفت: گزینه مطرح شده بیشتر تخیلات رسانه‌ها است چرا که معتقدیم استاندار آینده خوزستان باید فردی با سابقه وزارت باشد.

محمدسعید انصاری اظهار کرد: خوزستان از جایگاه مهمی در عرصه اقتصادی، سیاسی، امنیتی، اجتماعی و حتی فرهنگی برخوردار است لذا مدیریت چنین استانی با این وضعیت باید توسط فردی با پختگی زیاد و تجارب ملموس باشد.

وی خاطرنشان کرد: خوزستان محل آزمون و خطا و یکتازی جناح‌های سیاسی نیست، خوزستان سند مقاومت و دفاع انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس تصریح کرد: استاندار آینده خوزستان باید فردی باشد که یا وزیر یا معاون وزیر بوده و از تجربه علمی، اجرایی کافی برخوردار باشد.

انصاری گفت: اینکه برخی جناح‌های سیاسی گزینه معرفی می‌کنند و می‌گویند استاندار اگر چپ یا راست باشد تحت هیچ شرایطی توسط مردم پذیرفته نیست خوزستان محل تاخت و تاز جناح‌های سیاسی نیست.

وی در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه استاندار خوزستان از یک قومیت باشد افزود: انتظار همه نمایندگان این است که استاندار آینده فردی با تجربه خوب اجرایی، عمرانی و با مدرک عالی تحصیلی و در عین حال بومی استان باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اعلام برخی اسامی در روزنامه‌ها به عنوان گزینه‌های جدی استانداری خوزستان گفت: این گزینه‌ها به نظر تخیلات برخی رسانه‌ها باشد چرا که این اسامی در حال حاضر اصلاً وجود خارجی ندارد.

انصاری گفت: همه نمایندگان استان متحد و یک صدا هستند تا در صورت نیاز به تغییر استاندار فردی در حد نام و شان استان زر خیز خوزستان باشد.