امام جمعه سردشت زیدون: هفته دولت، هفته تجدید پیوند مسئولان با مردم است

خورنا: حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورشفیع امام جمعه موقت سردشت زیدون گفت: هفته دولت، هفته تجدید پیوند مسئولان با مردم است.

به گزارش خبرنگار خورنا از سردشت زیدون، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورشفیع امام جمعه موقت سردشت زیدون در خطبه های این هفته خود ضمن گرامیداشت و فرا رسیدن هفته دولت، راز ماندگاری شهید رجایی را مردمی بودن وی و پا گذاشتن بر غرور نفسانی خود و همچنین  احتمام به نماز اول وقت دانست و افزود: در انقلاب اسلامی ما اهداف ها و آرمان های انقلاب محقق نمی شود مگر اینکه اعتقاد و معتقد به آن باشیم و این امر مگر با انگیزه  و اراده قوی مسئولین اجرایی نمیشود.

وی در ادامه یکی از ویژگی های بارز شهید رجایی را مردمی بودن و ساده زیستی خواند و گفت: شهید رجایی رئیس جمهور شد و رجایی باقی ماند و مسئولین ما باید راه شهید رجایی را ادامه دهند.

امام جمعه سردشت زیدون تصریح کرد: همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمت گزار باشد، پایدار خواهد بود.

پورشفیع خاطر نشان کرد: مهم ترین ویژگی رجایی و باهنر برانگیخته شدن آنها از میان مردم و پیوستگی دایم آنها بامردم بود، به طوری که هرگاه انسان با آن دو شهید گرانقدر برخورد می کرد احساس می کرد که همیشه با مردمند و مشکلات جامعه را با تمام وجود لمس کرده اند.

وی افزود: با قدرت و قوت، امید به آینده و اعتماد به کمک های پروردگار ادامه یابد [و] اگر می خواهید در کارهایتان موفق باشید، سعی کنید انسجام دولت و نظام در سطح عالی حفظ شود. من مطمئنم که شما موفق خواهید بود.

امام جمعه سردشت زیدون بیان کرد: دولت شهید رجایی نمونه عینی دولت اسلامی و مکتبی به حساب می آید و این حقیقتی است که نه در سخن، بلکه در رفتار آن شهیدان می توان یافت.

وی همچنین عنوان کرد: هفته دولت، هفته تجدید پیوند مسئولان با مردم است. مردم با بررسی عملکرد مسئولان و درک مشکلات و توانمندی های دستگاه های اجرایی، بیش از پیش به دولت نزدیک می شوند.

پورشفیع در پایان اظهار کرد: هفته دولت هفته درس گرفتن مسئولین از پاکبازانی چون رجایی و باهنر است که وجود خویش را وقف پیشرفت جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی کردند و با کارنامه ای آکنده از افتخار دعوت حق را لبیک گفتند و در جوار قرب دوست آرمیدند.

انتهای پیام/حسین محمدی فرد