پیش فروش “تیبا هاچ بک” در نمایندگی های سایپا

خورنا: پیش فروش دومین مدل خودرو ملی سایپا، تیبا ۲ بزودی در نمایندگی های سایپا آغاز می شود.به گزارش سایپانیوز، پیش فروش خودرو تیبا ۲ در آینده نزدیک در نمایندگی های فروش گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور آغاز خواهد شد و پس از اعلام رسمی شروع این طرح، متقاضیان می توانند با مراجه به این مراکز نسبت به پیش خرید این خودرو اقدام کنند.

بر اساس این گزارش خودرو تیبا ۲ (هاچ بک) در راستای پاسخگوئی به تقاضای بالای بازار نسبت به خودروهای جوان پسند هاچ بک طراحی و تولید شده است و بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته در کلینیک های خودرو در نمایشگاه ها توسط مشتریان با استقبال بی نظیر این خودرو داخلی روبرو شد و پیش بینی می شود با ورود این خودرو به بازار از تقاضای بسیار بالائی در میان متقاضیان برخوردار شود.

بر این اساس در خلال برپائی کلینیک های خودرو و تست جاده ای تیبا، ۲ متقاضیان در ارزیابی های خود این خودرو را خودرویی بسیار زیبا و جوان پسند معرفی کرده و با توجه به امکانات آن خودروئی کارا، زیبا و خودروئی مخصوص خانواده ها عنوان کردند.

تیبا اولین خودرو ملی گروه خودروسازی سایپا بوده که پس از ورود به بازار با توجه به معیارهایی همچون مصرف سوخت پائین، خدمات پس از فروش در دسترس و استهلاک پائین از استقبال خوبی در بازار داخلی و اهداف صادراتی گروه خودروسازی سایپا مواجه شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *