تعظیم سبلان به کوهنوردان نفت مسجد سلیمان

خورنا: کوهنوردان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در یک برنامه ورزشی دیگر توانستند ضمن صعود و فتح سومین سومین قله مرتفع کشور پرچم پرافتخار کشورمان و شرکت ملی نفت ایران را بر فراز به اهتزاز درآورند.

به گزارش خورنا از مسجدسلیمان، سومین قله مرتفع کشور تسلیم عزم و اراده پولادین کوهنوردانی شد که ۲ هزار کیلومتر را برای برافراشتن پرچم پرافتخار کشورمان و شرکت ملی نفت ایران بر فراز آن از جنوب غربی تا شمال غربی کشورمان با اشتیاق طی کردند.

کوهنوردان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در یک برنامه ورزشی دیگر توانستند ضمن صعود و فتح سومین سومین قله مرتفع کشور پرچم پرافتخار کشورمان و شرکت ملی نفت ایران را بر فراز به اهتزاز درآورند.

تیم ۱۹ نفره کوهنوردان نفت مسجدسلیمان توانست در این صعود موفقیت آمیز قله ۴ هزار و ۸۱۱ متری سبلان که پس از دماوند و علم کوه سومین قله مرتفع کشور محسوب می‌شود را فتح و تسخیر کند.

در این صعود که با همکاری هیئت کوهنوردی استان اردبیل و شهرستان مسجدسلیمان صورت گرفت اعضای گروه پس از شش ساعت و نیم پیاده روی مدام و گذر از شیب‌های تند و ارتفاعات بسیار سخت با راهنمایی‌های ۲ تن از راهنمایان محلی موفق به فتح سبلان شدند.

پیش از این تیم کوهنوردی نفت مسجدسلیمان توانسته بود قلل معروفی همچون کی نو، تاراز، دلا، دنا و زردکوه را نیز فتح کند.

اسامی گروه کوهنوردی اعزامی به کوه سبلان عبارت از: غلامرضا برجویی، الیاس قطب‌الدین، حیدر بارانی، حسن شهبازی، غلامحسین صالح‌خواه، کرمعلی شجاعی، علی عزیزی‌فرد، حمید عسکری، یوسف باقری، وحید مرتضی‌پور، ارسطو داراب‌پور، مجید صالحی، افشین خسروی، ظهراب رستمی، هرمز عباسی، مهرداد آقابیگی، رضا نوذری، شاهرخ قیاسی، سروش صالحی‌پور هستند.