دستگیری ۱۱ سارق حرفه‌ای و کشف ۶۰ فقره سرقت در خرمشهر

خورنا: فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری ۱۱ سارق حرفه‌ای و ۶۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

نادر سهیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان حرفه‌ای موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در دهه نخست ماه مبارک رمضان در چند عملیات جداگانه، ۱۱ سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌هایی فنی و پلیسی به ۴۰ فقره سیم برق، شش فقره کیف قاپی، چهار فقره سرقت منزل، سه فقره سرقت موتورسیکلت، دو فقره سرقت خودرو، دو فقره سرقت احشام و طیور، دو فقره سرقت اماکن عمومی، یک فقره سرقت تلفن همراه و جمعه به ۶۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان شش عدد کیف زنانه، یک دستگاه سنگ جت، سه دستگاه موتورسیکلت، دو دستگاه خودروی مسروقه، یک دستگاه تلفن همراه، یک تخته فرش، سه عدد کپسول گاز، یک عدد کولر گازی، دو عدد دریل، ۲۰ عدد باطری دکل مخابراتی و بیش از ۹۰ متر سیم برق مسروقه کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

سهیلی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح‌های پاکسازی و طرح‌های انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طرقی تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.