سهم شادگان از اعتبارات تملک دارای خوزستان ۱۹۳ میلیارد ریال است

خورنا: معاون فرماندار شادگان گفت: سهم این شهرستان از شادگان از اعتبارات تملک دارای خوزستان ۱۹۳ میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، نعمت‌الله آلبوغبیش صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت که در محل فرمانداری و با حضور مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: سهم شهرستان شادگان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی در سال جاری ۱۹۳ میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال تعیین شده است.

وی افزود: در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه سال جاری استان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی که به ریاست استاندار خوزستان تشکیل شد، سهم مذکور برای شهرستان شادگان تعیین شده است.

معاون فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: این اعتبارات در قالب ۱۷ فصل از جمله آموزش، انرژی، تربیت بدنی، حمل و نقل، صنعت و معدن، فرهنگ و هنر و گردشگری، کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، مسکن و عمران شهری و روستایی و منابع آب به‌منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و اولویت‌دار هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیز در هفته آتی به منظور تصویب پروژه‌های عمرانی شهرستان تشکیل خواهد شد، در همین راستا ضروری‌ است مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تمهیدات و اقدام لازم در این راستا اجرایی کنند.