افتتاح پیست موتورکراس شوش تا یک ماه‌ آینده

خورنا: دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان از افتتاح پیست موتورکراس شوش تا یک ماه‌ و نیم آینده خبرداد.

حسین عباسی اظهار کرد: احداث این پیست اکنون در مرحله خاکریزی به سر می‌برد و باتوجه به این‌که شوش از نظر محیطی جزو میراث فرهنگی محسوب می‌شود، خاک‌برداری در آن‌جا مشکل است و به همین دلیل با متحمل شدن هزینه‌هایی، از کرخه برای این پیست خاک می‌آوریم.وی با بیان این‌که این پیست در محل اداره ورزش و جوانان شوش قرار دارد، گفت: باتوجه به این‌که احداث پیست یک پروسه زمان‌بر است، اگر کار نخوابد و مشکلی پیش نیاید، پیش بینی می‌کنیم طی یک تا یک ماه‌ونیم آینده این پیست افتتاح شود.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان عنوان‌کرد: سال گذشته نیز در جهت رشد و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی، پیست موتورکراسی در رامهرمز احداث کردیم. کارهای نهایی پیست تمرینی اتومبیلرانی اهواز نیز در حال انجام است و احتمالا تا هفته آینده به پایان می‌رسد.

وی در پایان یادآورشد: احداث پیست جزو وظایف هیات نیست بلکه هدایت، کنترل، استعدادیابی، اعزام به مسابقات و برگزاری رقابت‌های قهرمانی و همگانی جزو وظایف هیات می‌باشد اما باتوجه به این‌که احداث پیست اهمیت داشته و به آن نیاز مبرم داریم، هیات استان به کمک اداره‌کل ورزش و جوانان استان و ادارات شهرستانی، چنین اقداماتی را انجام می‌دهد.