برگزاری ۴ نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در بندر ماهشهر

خورنا: مدیر اداره صنعت و تجارت ماهشهر از برگزاری ۴ نمایشگاه ویژه فصل بازگشایی مدارس در اواخر شهریورماه در این شهرستان خبر داد.

حسین عیسی‌زاده اظهارکرد: درصدد هستیم هر کدام از این نمایشگاه‌ها با تعداد ۱۰۰ غرفه برگزار شود و اقلام نمایشگاهی را با تخفیفهای ۱۰ تا ۱۵ درصدی عرضه کنیم. این نمایشگاه‌ها در ماهشهر شهرک بعثت، شهرک چمران، و بندر امام برپا خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها ویژه عرضه اقلام غذایی، اقلام پرمصرف فصل مدارس شامل پوشاک، کیف و کفش و نوشت‌افزار است.

عیسی‌زاده با اشاره به نظارت بر روند نرخ‌گذاری در نمایشگاه‌ها عنوان‌کرد: قبل از افتتاح نمایشگاه‌ها تیم‌های بازرسی بر اساس فاکتورهای خرید عرضه‌کنندگان کالاهای نمایشگاهی را نرخ‌گذاری می‌کنند.

مدیر اداره صنعت و تجارت ماهشهر گفت: طرح ویژه نظارتی فصل بازگشایی مدارس آغاز شده است و تا یک‌ماه ادامه دارد. نظارت بر مهدهای کودک، مدارس غیرانتفاعی و مراکز توزیع در بازار از اهداف این طرح است. سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات مردمی از بازار است و پس از دریافت، در کمتر از ۲۴ ساعت به این شکایات رسیدگی می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • یک شهروند سلام این اداره با کارمندانش که هر کدام نقش و کاراشون مشخصه (و هرکدام دستی در بازار دارن) باعث پررو شدن و گرانی بازار نشن لازم به اصلاح کردن بازار نیست. فقط کافیه 100 کیلومتر بریم به شهرههای اطراف و تفاوت نظارت رو ببینیم. با تشکر