کشف ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش توسط دریابانی ماهشهر

خورنا: طباطبایی در راستای مقابله با توزیع مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ از کشف ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر ازنوع حشیش توسط دریابانی خبرداد.

به گزارش خورنا از بندر ماهشهر، ریاست جلسه سید جعفر طباطبایی ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه با تاکید بر ضرورت مقابله با رشد پدیده مذموم مواد مخدر به عنوان منشاء بسیاری از جرایم وانحرافات اجتماعی در شهرستان، خواستار برخورد با این معضل با رویکرد فرهنگی و پیشگیرانه و نیز با استفاده از دادهای آماری و برنامه ریزی منسجم شد.

در همین راستا  طباطبایی اظهار داشت : آموزش و پرورش شهر بندر ماهشهر توانسته است طرح مثلث موفقیت که در سه رأس این مثلث دانش آموزان، معلمان و اولیای دانش آموزان می باشد در ۲۶ نقطه شهر که در  هر ماه سال تحصیلی ۱۵جلسه مشاوره مستمر برای این مثلث به نحوه احسنت ومطلوبی برگزار کند.

عالی ترین نماینده دولت درشهرستان در راستای مقابله با توزیع مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ از کشف ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش توسط دریابانی خبرداد

وی در ادامه  افزود: پس از کشف و ضبط این مواد عوامل دستگیر شده  را پس از تکمیل پرونده برای اجرای حکم به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

طباطبایی سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر بیان نمود: هر ماه در سطح شهرستان ۳ طرح پاک سازی مناطق آلوده توسط عوامل انتظامی صورت می گیرد.

 در پایان طباطبایی اذعان داشت: ۶ مرکز ترک اعتیاد به صورت دارو درمانی در سطح شهرستان با مشارکت بخش خصوصی در حال فعالیت می باشند.