نمایشگاه سفالگری و طراحی نوجوان خوزستانی در شهرستان باوی

خورنا: به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان نمایشگاه سفالگری و طراحی سعید غلیم‌پور، نوجوان خوزستانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملاثانی افتتاح شد.

به گزارش خورنا ز خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان نمایشگاه سفالگری و طراحی سعید غلیم پور، نوجوان خوزستانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملاثانی افتتاح شد.

در این نمایشگاه که با حضور عبدالنبی شاکریان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، جمعی از کارشناسان و مسئولان کانون استان و پدران و مادران اعضای کانون در سالن نمایش کانون ملاثانی افتتاح شد؛ بیش از ۴۰ اثر هنری سعید غلیم‌پور عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه‌های سفال‌گری و طراحی به نمایش گذاشته شده است.

غلیم‌پور عضو کانون ملاثانی است که از کودکی در کلاس‌های هنری زیر نظر مربیان کانون در دوره‌های مختلف شرکت کرده و توانسته است در نوجوانی آثار خود را در کانون به نمایش بگذارد.

گفتنی است این نمایشگاه همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه برای حضور علاقه‌مندان برپاست و دوستداران مشاهده‌ آثار این هنرمند نوجوان خوزستانی می‌توانند تا پایان شهریورماه از این نمایشگاه بازدید کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با دارا بودن ۵۲ مرکز ثابت و سیار بیش از ۴۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان هفت تا ۱۷ سال اجرا می‌کند.