برخی با پول خود را گزینه شهرداری اهواز می‌کنند

خورنا: یک عضو شورای شهر اهواز گفت: متاسفانه اعلام برخی اسامی به عنوان گزینه شهرداری تعجب‌انگیز است و با پیگیری به عمل آمده برخی پول می‌دهند تا رسانه‌ها آنها را گزینه شهرداری اهواز اعلام کنند.

یک عضو شورای اسلامی شهر اهواز که نخواست نامش فاش شود امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: هیچ گزینه‌ای برای شهرداری اهواز قطعی نشده ولی آنچه که مسلم است این است که اکثر گزینه‌های اعلام شده در رسانه‌ها خیالی است.

وی افزود: اعلام برخی اسامی اساساً مایه تعجب اعضای شورای چهارم اهواز شده و معلوم نیست که با چه هدفی این گزینه‌ها اعلام و رسانه‌ای می‌شوند.

این عضو شورای شهر اهواز خاطرنشان کرد: برخی از سایت‌های خبری استان به مثابه یک دکانی تبدیل شده‌اند که با دریافت مبلغی افراد را به عنوان گزینه استانداری یا شهرداری اهواز معرفی کنند.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها بجای گزینه سازی به دنبال جریان سازی خبری در زمینه تعیین شاخص‌های انتخاب شهردار توسط شوراها باشند.

این عضو شورای شهر اهواز گفت: متاسفانه استان خوزستان این روزها با ظهور روزانه سایت‌های مختلف مواجه است که اکثر این سایت‌ها یک‌نفره و برای تفریح و کسب اعتبار راه‌اندازی شده‌اند.

وی از دستگاه‌های امنیتی، قضائی و همچنین وزارت ارشاد خواست برای ساماندهی رسانه‌های اینچنینی چاره‌اندیشی کنند.

وی افزود: البته در این مدت رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌‌ها و برخی از سایت‌های خبری معتبر استان اقدامات ارزنده‌ای در همراهی با مردم و شورای جدید اهواز برداشته‌اند که از آنها تشکر می‌کنیم.