پرداخت تسهیلات برای پرورش ماهی در شوشتر

خورنا: مسئول بسیج سازندگی شهرستان شوشتر از پرداخت تسهیلات برای پر.رش ماهی در شهرستان شوشتر خبر داد.

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: افراد واجد شرایط پرورش ماهی در سطح شهرستان شوشتر می‌توانند تسهیلات از بسیج سازندگی دریافت کنند.

وی با اشاره به شرایط ویژه‌ای که برای پرداخت تسهیلات در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: کسانی که دارای زمین و مجوز برداشت آب از چاه هستند می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

رضایی با اشاره به خدماتی که به متقاضیان در این طرح پرداخت می‌شود، گفت: در این طرح هرکس پرونده‌ای کامل و واجد شرایط داشته باشد می‌تواند از تسهیلات برخوردار شود و حتما باید مجوز برداشت آب از چاه داشته باشد و برداشت آب از رودخانه در این طرح ناقض شرایط در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه استقبال مردم شهرستان شوشتر از این طرح خوب ارزیابی می‌شود، گفت: طرح یاد شده برای نخستین بار در شهرستان شوشتر اجرا می‌شود و به این دلیل باید در این باره اطلاع‌رسانی شود.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان شوشتر با اشاره به نحوه اجرای این طرح افزود: در این طرح همه فعالیت‌ها توسط شرکت جهاد نصر انجام می‌شود و حتی احداث استخر پرورش ماهی نیز برعهده شرکت جهاد نصر است.

وی از همه متقاضیان و واجدین شرایط در شهرستان شوشتر خواست تا در اسرع وقت برای استفاده از تسهیلات تعیین شده بی‌بهره به واحد بسیج سازندگی در سپاه ناحیه شوشتر مراجعه کنند.