فرمانده انتظامی دزفول: تیراندازی در یک مجلس عروسی به مرگ مادر داماد انجامید

خورنا: فرمانده انتظامی دزفول گفت: تیراندازی غیر مجاز در یک مجلس عروسی در روستای سبزآب دزفول جان مادر داماد را گرفت و برادر داماد نیز مجروح شد.

احمد چنداز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دزفول با اعلام این خبر اظهار کرد: تیراندازی صورت گرفته طبق یک سنت رایج در برخی روستائیان صورت گرفت که متاسفانه به دلیل اشکال فنی در تفنگ شکاری گلوله‌ها جمعیت حاضر در مراسم را نشانه رفت.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه دلخراش گلوله به ۲ نفر اصابت کرد که مادر داماد به علت اصابت گلوله به ناحیه گردن در دم جان سپرد و برادر داماد نیز از ناحیه دست مجروح و روانه بیمارستان شد.

فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به ممنوعیت استفاده از هرگونه اسلحه در مراسم‌های عروسی و عزاداری تصریح کرد: متاسفانه با وجود این موضوع و همچنین حمایت جدی شیوخ عشایر، هنوز در برخی مناطق استفاده از اسلحه برای انجام آیین‌های شادی و عزاداری رایج است.

چنداز افزود: متاسفانه با این حادثه مراسم شادی عروسی، به صحنه عزاداری و ماتم تبدیل شد که این موضوع ناشی از یک لحظه بی‌احتیاطی است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس به شکل جدی و قاطع از مردم می‌خواهد از هرگونه استفاده از اسلحه چه مجاز و غیر مجاز در مراسم‌های شادی و عزاداری خودداری کنند و در صورت مشاهده و یا کسب اطلاع برخورد قاطع و بدون مسامحه‌ای انجام خواهد داد.