بهره‌برداری از ۱۲ پروژه به مناسبت هفته‌ دفاع مقدس در آبادان

خورنا: معاون شهردار آبادان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۲ پروژه عمرانی، بهداشتی و خدمات شهری با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در آبادان به بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عبدالرضا دیدار ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان که با حضور مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۲ پروژه عمرانی، بهداشتی و خدمات شهری در آبادان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان احداث و آماده بهره‌برداری خواهند شد.

معاون شهردار آبادان ادامه داد: چهار پارک بوستان، شهدای گمنام، غنچه و پارک حاشیه بلوار فیه، یک مجموعه فرهنگی و ورزشی، محوطه‌سازی، احداث بلوار، ساخت سرویس های بهداشتی و ساختمان جدید شهرداری از جمله این پروژه‌های افتتاحی خواهد بود.

دیدار تصریح‌کرد: باتوجه به اینکه شهرداری در هفته دفاع مقدس در اکثر کمیته‌ها عضویت دارد و به‌منظور جلوگیری از بروز مشکلی در روند اجرای بهتر کار در صورت امکان این نهاد به عنوان عضو در هر یک از این کمیته‌ها به مشغول به فعالیت باشد.

وی اضافه‌کرد: علاوه بر این شهرداری آمادگی کامل را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین‌های هفته دفاع مقدس را همچون سال‌های گذشته دارد.

معاون شهردار آبادان خاطرنشان‌کرد: نصب بنر و پرچم‌ها و المان‌های دفاع مقدس در نقاط مختلف شهر از اقداماتی است که شهرداری در این هفته انجام خواهد داد.

وی افزود: در مجموع تلاش خود را برای انتقال هرچه بهتر و بیشتر ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان در طول هفته مقدس در آبادان را انجام خواهیم داد.