رئیس اداره ارشاد بهبهان: خبرنگاران نقدهای منصافانه و خیرخواهانه ارائه دهند

خورنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان گفت: وظیفه خبرنگار است که نقدهای منصفانه و خیرخواهانه در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دیگر عرصه‌ها و زمینه‌ها داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، سیدعبدالله حسینی منفرد پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران طلایه‌داران عرصه اطلاع رسانی‌اند.

وی افزود: این قشر آگاه جامعه براساس رسالت ذاتی خود موظفند به عنوان چشم بینای جامعه مشکلات را عنوان کرده و در حل معضلات مدیران را یاری بخشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با اشاره به اینکه شهید محمود صارمی با شهادت خود به ما درس شهامت، وظیفه شناسی و عشق آموخت، عنوان کرد: وظیفه خبرنگار است که نقدهای منصفانه و خیراندیشانه در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دیگر عرصه‌ها و زمینه‌ها داشته باشد و در این صورت است که باعث بالندگی، اصلاح و سعادت جامعه خواهد شد.

حسینی منفرد تصریح کرد: مطبوعات و رسانه‌ها در جامعه اسلامی ما همواره ابزارهایی برای تحقق اهدافی چون توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اعتقادی ملت هستند و این امر باعث افتخار ماست.

وی در پایان گفت: یکی از وظایف مدیریت‌های فرهنگی ارتقای سطح علمی و آگاهی رسانی جامعه است که این امر مهم فقط در سایه حضور مطبوعات و رسانه هایی پرشور و فعال عملی خواهد شد.