دادستان شوشتر: تلاش‌ها برای دستگیری متهمان شبانه‌روزی بود

خورنا: دادستان عمومی و انقلاب شوشتر گفت: شبانه‌روزی تلاش کردیم تا توانستیم متهمان تجاوز به عنف شوشتر را دستگیر کنیم و در این راه مجبور به طعمه‌گذاری شدیم.

مجید کاویانی امروز با تأیید خبر اعدام شش متجاوز به عنف شهرستان شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: این پرونده از اواخر سال ۹۰ با بررسی‌های اولیه نیروی انتظامی شهرستان شوشتر باز شد.

وی افزود: بسیاری از مورد تجاوز قرار گرفته‌ها و صاحبان اصلی پرونده به دلیل مسائل عرضی و آبرویی از تشکیل پرونده ابا داشته‌اند که با حضور دو شاکی این پرونده مفتوح شد.

کاویانی با اشاره به اینکه روش دستگیری این متهمان خاص بوده است، خاطر نشان کرد: دستگیری این متهمان بر اساس بررسی ظریف محل‌های حادثه اتفاق افتاده است که به دلیل برخی شرایط از گفتن نحوه پیدا کردن سرنخ اولیه معذوریم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه با طعمه‌گذاری تلاش کردیم تا مجرمان را به صحنه جرم هدایت کنیم، تاکید کرد: تلاش شد تا در محل جرم این افراد دستگیر شوند که همین اتفاق نیز رخ داد و متهمان راهی زندان شدند.

وی افزود: متهمان این پرونده در بازسازی‌های صحنه‌های ارتکاب جرم، در محل‌های تجاوز و… البسه و شواهد دیگری وجود داشت که دال بر این جرم بود که پرونده در دادگستری اهواز بررسی و به صدور کیفرخواست و حکم اعدام منجر شد.

کاویانی افزود: این حکم پس از تائید دیوان عدالت صبح امروز در زندان اهواز اجرا شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فرشادیوسفی از کلیه پرسنل نیروی انتظامی و اطلاعات شهرستان شوشتر و پیگیری دلسوزانه دادستان محترم کمال تشکر را دارم