ثبت‌نام آزمون آیلتس آغاز شد

خورنا: ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام این خبر، گفت: ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک تا روز یکشنبه ۲۷ مرداد ماه ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام به وب سایت ielts.iauset.com مراجعه و نسبت به ثبت‌نام آنلاین خود اقدام کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاری این آزمون در روز پنجشنبه ۲۱ شهریور ماه در تهران، اظهارکرد: بنابراین داوطلبان باید در روز مقرر در محل آزمون به نشانی: تهران- انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک ۳۰۳، مراجعه کنند.

اقبالی در خصوص تسهیلات برای ارسال اصل کارنامه داوطلبان، خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبان که درخواست ارسال اصل کارنامه آزمون به محل زندگی دارند، می‌توانند در روز برگزاری آزمون با مراجعه به مسئولان مربوطه مستقر در سالن برگزاری، نسبت به ارائه درخواست دریافت پستی کارنامه خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه داطلبان، پس از ثبت‌نام قطعی امکان انصراف از شرکت در آزمون را نخواهند داشت، تصریح کرد: بنابراین به متقاضیان توصیه می‌شود در صورت اطمینان از شرکت در این آزمون، اقدام به ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایسنا،رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در پایان توصیه کرد: متقاضیان اگر در مراحل ثبت‌نام با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند به نشانی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.