نماینده شادگان: دولت به افزایش درآمد شهرداری‌ها توجهی ویژه کند

خورنا: نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به افزایش درآمد شهرداری‌ها به ویژه در شهرهای کوچک توجه کند.

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: دولت شهرداری‌ها را خودکفا کرده است اما شهرداری‌هایی که باید از بودجه‌های عمومی استفاده کنند نه شهرداری‌های شهرهای کوچک که درآمدهایشان بسیار بسته و محدود است.

وی افزود: مطمئنا اگر درآمد شهرداری کم باشد خدماتی که توسط آنها به شهر و شهروندان ارائه می‌شود نیز بسیار ضعیف و پائین خواهد بود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این شهرستان نیز با برخورداری از ظرفیت‌های بسیار کم درآمدزایی برای خدمت رسانی به شهروندان نیازمند حمایت بیشتری است.

وی اضافه کرد: عمده درآمد شهرداری شادگان بر پایه عوارض صدور پروانه ساخت نهاده شده است و این درآمد برای ارائه خدمات رسانی مضاعف شهرداری را دچار مشکلات ریز و درشتی کرده است.

تمیمی با بیان اینکه شهرداری شادگان در درآمد فقیر است، گفت: مشکل شهردارهای شادگان نیستند بلکه مشکل از کمبود درآمد شهرداری در دوره های مختلف نشات می گیرد.

وی همچنین عنوان کرد: البته این شهرستان ظرفیت‌های بسیار بالای اقتصادی و تجاری دارد که باید با سرمایه گذاری بخش خصوصی بتوان آن را فعال و تبدیل به فعل کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شاید اگر شهردار فعلی شادگان نیز درآمد بسیار بالایی داشت خدمات مضاعفی را به شهروندان ارائه می‌داد و شهر را می‌توانست نسبت به وضعیت فعلی و کم و کاستی‌های موجود دگرگون کند.

وی در پایان بیان کرد: ما همه تلاش خود را برای تعالی بخش‌های مختلف شهرستان شادگان به کار بسته‌ایم و در این خصوص بیش از پیش نیازمند تعامل مسئولان و مردم هستیم.