فردا در دزفول عزای عمومی اعلام شد

خورنا: فردا به دلیل کشته شدن ۱۲ نفر مرد، زن و کودک بی‌گناه در حادثه سقوط وانت‌بار به کانال آب از سوی فرمانداری این شهرستان عزای عمومی اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه دزفول و فرماندار این شهرستان طی بیانیه‌ای مشترک فردا را عزای عمومی اعلام کردند.

در این بیانیه مشترک آمده است: حادثه دلخراش سقوط یک دستگاه خودرو  که موجبات از دست دادن جان ۱۲ نفر از همشهریان عزیزمان گردیده است موجی از غم و اندوه را در جانمان نشاند.

در بخش دیگری از این بیانیه افزوده شده است: انسان‌های پاک و معصوم که فارغ از قید و بند زندگی مظلومانه و غریبانه به دیار حق شتافتند تا داغ هجرانشان سینه های رنجور و شکسته ما را به درد آورد.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینجانبان ضمن عرض تسلیت به مردم شریف شهرستان دزفول و اهالی روستای قلعه طوق این ضایعه جانگداز را به بازماندگان و عموم بستگانشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات را برای آن سفر کردگان و صبر و شکیبایی را برای بازماندگان آرزومندیم.

در این بیانیه مشترک فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم دزفول در مجلس تصریح شده است: به همین مناسبت روز دوشنبه مورخ ۲۱ مرداد ماه در شهرستان دزفول عزای عمومی اعلام می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس ازطرف كليه شوشتريها اين ضايعه رو به خانواده محترم اين عزيزان سفر كرده و مردم دزفول تسليت عرض مي كنم
  • ناشناس اين ضايعه رو به خانواده اين عزيزان و مردم شريف دزفول تسليت عرض مي كنم خداوند قرين رحمتشان كند انشالله شوشتري