بسیج همه امکانات برای یافتن اجساد کشته‌شدگان سقوط وانت به کانال آب

خورنا: فرماندار ویژه دزفول از بسیج عمومی همه امکانات برای یافتن اجساد کشته‌شدگان حادثه سقوط وانت به کانال آب در این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا احسانی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: بر اثر سقوط یک دستگاه وانت به کانال آب شبکه آبیاری دز، متاسفانه ۱۲ نفر از هم‌وطنانمان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این حادثه در ساعت ۲۳ شب گذشته اتفاق افتاد و در آن یک دستگاه وانت پیکان در حال برگشت از جشن عروسی در کانال آب سقوط کرد.

فرماندار ویژه دزفول ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان‌ می‌دهد بی‌احتیاطی راننده و سرعت غیرمجاز علت بروز این حادثه دلخراش بوده است.

احسانی‌نیا تصریح‌ کرد: خودرو حادثه دیده ۱۳ سرنشین داشت که ۱۲ نفر آنها که عمدتاً زن و کودک بودند که بر اثر خفگی در آب جان خود را از دست دادند و فقط یک نفر موفق به نجات جان خود شد.

وی اضافه‌ کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه ادارات و سازمان‌های امدادرسان در محل حاضر شده و به انجام وظایف خود پرداختند.

فرماندار ویژه دزفول خاطرنشان ‌کرد: هم‌اکنون نیز همه ادارات و سازمان‌ها با بسیج امکانات خود در تلاش برای یافتن اجساد قربانیان این حادثه و بیرون کشیدن آن‌ها از آب هستند.

احسانی‌نیا افزود: همچنین حجم آب کانال محل حادثه نیز برای یافتن اجساد غرق شده در آن کاهش یافته و اکیپ‌های غواصی نیز در آن مستقر شده‌اند.