ماجراهای پشت پرده ستاد دکتر روحانی در شهرستان ماهشهر

خورنا: قائم مقام ستاد دکتر روحانی در شهرستان ماهشهر گفت: همایشی در ماهشهر جهت تجلیل از حماسه سازان ۲۴ خرداد برگزار شد که باعث تاسف بود.

محمد افضلی، قائم مقام ستاد دکتر روحانی در شهرستان ماهشهر در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: روز گذشته (چهارشنبه) در تالار اندیشه شهرک بعثت ماهشهر همایشی جهت تجلیل از حماسه سازان ۲۴ خرداد برگزار شد که باعث تاسف بسیار بود، زیرا هیچ تجلیل و حتی قدردانی زبانی از اعضای فعال ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان ماهشهر انجام نشد.

افضلی ادامه داد: آقای قاسم امیری که به عنوان ریاست ستاد دکتر روحانی در شهرستان ماهشهر و میزبان این همایش به ایراد سخنرانی پرداخت، از تمام حاضرین و مدعوین در جمع که از شهرستان های دیگر دعوت شده بودند و یا اصلا در ایام انتخابات هیچ فعالیتی نداشتند و یا از مسئولان شهرستانی و استانی بودند قدردانی کرد اما نامی از جوانان ماهشهری که در واقع گردانندگان اصلی ستاد دکتر روحانی در شهرستان بودند نیاورد و حتی از دعوت بسیاری از فعالان ستاد سرباز زد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: رفتار ایشان به گونه ای است که گویی کلیه فعالیت های ستاد و شور و هیجان ایجاد شده در ایام انتخابات و پس از انتخابات، نتیجه فعالیت های شخص ایشان است و جوانان ماهشهری و اعضای هسته مرکزی ستاد در شهرستان که بار اصلی کار روی دوش آنها بود هیچ نقشی نداشتند.

افضلی خاطرنشان کرد: اولین روزی که آقای امیری به عنوان ریاست ستاد دکتر روحانی در شهرستان ماهشهر فعال شدند، به دلیل بومی نبودن حتی خیابان های ماهشهر را نمیشناختند و هیچ آشنایی با مردم و مسئولان ماهشهری نداشتند و این جوانان و بزرگان سیاسی این شهر بودند که با پذیرفتن مسئولیت های ستاد از جان و دل مایه گذاشتند و ستاد ماهشهر را به یکی از فعال ترین ستادهای شهرستانی دکتر روحانی در کشور تبدیل کردند.

وی افزود: کلیه فعالیت های تبلیغاتی، ایده های تبلیغاتی، فعالیت های کمیته صیانت از آرا، ستاد جوانان، ستاد شعبه ۲ واقع در ناحیه صنعتی، ستاد عشایر، شعبه ۳ ستاد در شهر چمران، روابط عمومی و جذب جوانان فعال، اطلاع رسانی های دقیق و به موقع جهت برگزاری مراسمات و سخنرانی ها، انتشار بیانیه ها، تدارکات، حمل و نقل، پخش پوسترها و تراکت های ستاد، فیلم برداری و عکاسی، خرید و پخش دستبندهای بنفش و دیگر فعالیت های ستاد به دست تک تک جوانان ماهشهری و به خصوص هسته مرکزی ستاد دکتر روحانی که از جوانان همین شهر تشکیل شده بود انجام شد و آقای امیری فقط به عنوان یک هماهنگ کننده کلی نقش ایفا میکردند.

افضلی بیان داشت: برخی به اعضای هسته مرکزی ستاد در شهرستان برچسب سهم خواهی زدند که دور از انصاف بود زیرا برخی از اعضا حتی احکام مسئولیت های خود را از ریاست ستاد دریافت نکرده اند.

قائم مقام ستاد دکتر روحانی ادامه داد: کلیه دیدارهای هسته مرکزی ستاد در شهرستان ماهشهر که پس از انتخابات با مسئولان انجام شد، با هماهنگی و اعتبار اعضای هسته مرکزی ماهشهر بود که از بومیان شهر بودند و با مسئولان نیز آشنایی قبلی داشتند.

وی بیان داشت: مسائل و ناگفته های زیادی وجود دارند که بنا بر مصالحی فعلا از بیان آنها معذوریم اما در صورت لزوم ناچار به ذکر آنها خواهیم شد.

افضلی بیان کرد: من به نمایندگی از هسته مرکزی ستاد دکتر روحانی در شهرستان ماهشهر و کلیه جوانان و بزرگان سیاسی ماهشهر که در ایام انتخابات یار و یاور ستاد بودند موظف شده ام تا صدای اعتراض آنها را نسبت به تک روی ها و روحیه انحصارطلبانه آقای امیری اعلام کنم و از کلیه فعالیت های این شخص در هر سطح و هر منطقه ای اعلام برائت میکنیم.

وی تصریح کرد: کلیه دوستانی که به صورت فعال در ستاد بودند از جمله آقایان مهدی افضلی، علی چاروسائی، سجاد نیک فرجام(رئیس ستاد عارف در شهرستان ماهشهر)، سید عماد طباطبائی، احسان میر تیموری، اسماعیل طرفی و برخی از دیگر دوستان فعال از این اعلام برائت حمایت کرده اند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: حضور آقایان درویش، تولکی، شریفی و بسیاری از دوستان فرهنگی و سیاسی شهرستان که اکثر جوانان فعال در ستاد از شاگردان این عزیزان بودند نیز مایه دلگرمی ما بود.

افضلی همچنین از آقایان منصور تمیمی، محسن شمشادی، شیدا ویس علیپور، سینا چاروسائی، جلال آلبوغیش، عبدالمجید درویش، هانی منصوری، اصغر کاظمی، محمود بختیاری، علی رضایی، سید علی آلبوشوکه، سجاد نظارات، رضا مرادیمهر، سید محمدرضا آلبوشوکه، علی آلبوشوکه،احسان قلعه تکی،  سید مهدی موسوی، خانم میر تیمور، دانیال محسنی، امین جمالی، محمد جهادی، مهدی قنواتی، محمد خلعتی، مهدی چاروسائی، مهرداد قنواتی، جلال آلبوغبیش، ابراهیم دورقی و کلیه دیگر عزیزانی که در ستاد به هر نحوی فعال بودند تقدیر و تشکر کرد.

افضلی سخنان خود را با حدیثی از امام رضا(ع) به پایان رساند که میفرمایند: من لم یشکرالمنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • . زحماتش را افرادی دیگر کشیدند و امیری به نام خود همه را گفت؛ روز همایش هیچ نامی از بچه های ستاد به زبان نیاورد و فقط به دنبال منافع شخصی بود !
  • ____ بهتر بود قبل از همایش چهره امیری را بر همگان نمایان میکردید
  • فامیل دور میخواستم بدونم چه صلاحدیدی بود که نخواستی بقیه مسایل رو بگی لابد ...................................
  • سيد رضا باور اين موضوع سخته كه فردي اينقدر بي معرفت باشه من خودم شاهد بودم كه بچه ها چقدر زحمت كشيدند و با وجود اينكه اميري اهل ماهشهر نبود بهش احترام گذاشتن دوستان ستاد هنوز دير نشده و با اين افشاگري كار بزرگي كرديد،من شخصا اين موضوع رو با استان مطرح ميكنم-
  • دانشجو ما نميگذاريم كسي حق بچه هاي ماهشهر و ضايع كنه، اميري كه عددي نيست.
  • معلم اين آقا قبلا هم بزرگان اصلاحات ماهشهر رو سهم طلب خونده بود-پس دليلش اين بود كه همه چيو مي خواسته به نام خودش تموم كنه -اما بااين اطلاع رساني شجاعانه واسه همه واضح شد.
  • اعتدال اميري در طي تماسي با يكي از دوستان در واكنش به اين خبر اعلام داشت كه من همه رو حذف مي كنم ،آقاي اميري مگه شما حذف نكرديد؟ شما كه حتي تشكري نكرديد -شما به فكر منافع شخصي هستيد كه حالا كه حقيقت فاش شده نمي دونيد بايد چه كار كنيد.
  • غیب گو چند خدا قوتی : اول:مگه بزرگای اصلاحات به آقایون ستاد آقای روحانی در استان خوزستان هشدار ندادند . دوم : آقای کمایی ،آقای عماد، آقای جادری ، آقایونی که حالا پرچم اصلاحات را در دست دارید، بابا این آقای امیری رو جمش کنید .مگه بچه های قدیمی رو نگفت سهم خواه ،نکردید آن کاری را له باید می کردید ،حالا منتظر بعدش باشید . سوم : در به اصطلاح مراسم افطاری در سالن اندیشه ممکو ماهشهر نباید یکی از این ادمای عاقل مپرسید ،پس بچه های قدیمی ،اصلاح طلبای۸۸،۸۴،۸۰،۷۶،.،.،.و....کجایند . واقعأ سؤال پیش نیومد.مرحبا . چهارم : تازه این اولشه .این هم بی حرمتی به این بچه ها .ما نمی دونیم این امیری چه مصیبتی بود که از رامهرمز مثل خوره به جون ماهشهر و بچه های ماهشرافتاده . پنجم :از مصاحبه اول آقای امیری هشدار دادند،از دیدار با فرماندار هشدار دادند،از دیدار با امام جمعه هشدار دادند ،حالا از آبروریزی در مراسم افطاری هشدار می دهند ،بابا جون به خو بیایید . با آبروی بزرگای ماهشهر بازی کرد وبه اونها گفت سهم خواه کاری نکردید ، حالا برنامه افطارش و اهانت جدیدش که تازه بخشی از آن توسط آقای افضلی گفته شده . بابا جون مسؤلین ستاد آقای روحانی در اهواز جمش کنید .دیگه آبرو ریزی بسه .امیری رو جمش کنید .
  • ارسلان باسلام ،خواستم بگم افضلی جون تابوده چنین بوده .همیشه جوونهایی مثل شما پله شده اند تا آقایونی بالا برن . مصیبت اینه که آقای امیری یه روز دیگران رو می گفت سهم خواه .ومصیبت بالاتر اینکه آقایون مرکز استان نشین و پایتخت نشین که اومدند تو تالار اندیشه و گفتند و افطارشون را خوردند و رفتند نبای از شماها ،از جوونا ، از قیمی های اصلاحات می گرفتند .
  • ارسلان باسلام ،خواستم بگم افضلی جون تابوده چنین بوده .همیشه جوونهایی مثل شما پله شده اند تا آقایونی بالا برن . مصیبت اینه که آقای امیری یه روز دیگران رو می گفت سهم خواه .ومصیبت بالاتر اینکه آقایون مرکز استان نشین و پایتخت نشین که اومدند تو تالار اندیشه و گفتند و افطارشون را خوردند و رفتند نباید از شماها ،از جوونا ، از قدیمی های اصلاح طلب شهرستان سراغی می گرفتند و احوالی می پرسیدند؟بابا دستشون درد نکنه . تازه اولشه .
  • احمد لو افضلی جون دست شما درد نکنه .از اولش هم معلوم بود امیری ماهیتش اینه .روزی که حرمت ریش سفید اصلاح طلبان رو نگه نداشت شما باید بدانستی با شما جوونها چه می کنه ! اما از همه جالب تر برخورد اونهاییه که تو اهواز و تهرون نشستن ،یه زحمتی بکش افضلی جان ببین سابقه وپایبندی قدیمی های خودمون به اصلاح طلبی را با این آقایون که حاضر نیستن امیری رو نهیبی بدن .اونا هم خیلی خوش ندارن اصلاح طلبای اصیل ماهشهر تو صحنه باشن . خدا عاقبت همه را ختم به خیر کنه .تشکر می کنم که ماهیت امیری رو که آدمای با شخصیت رو سهم خواه نام می برد ،به همه معرفی کردی . موفق باشی .
  • فاضل خسته نباشید ،دست شما درد نکند .نتیجه تلاش همه ی شما و خصوصأ حضور تمام قد آقایان خاتمی و هاشمی وفداکاری دکتر عارف این حماسه را آفریدند که امروز موج امید را در دل امید واران ایجاد کرده است .به یکدیگر اعتماد ورزید ،انشاءالله نصرت نزدیک است .دوستان اصلاح طلب اصلی که نام آنها را در فرمایش آقای افضلی می بینیم از اول بر,,, ناکارآمدی امیری اذعان داشتند .که امیری به آنها اهانت کرد .البته خداوند ارحم وراحمین است. مشکلات حل میشود . زوتر با مشورت اهواز و تهرانه امیری را محترمأبه سر کا رش در پترورشیمی خوستان بفرستید تا نه بیشتر برای ما باعث آبرو.مونه خودش ملعبه د یگران شود
  • ناصر امیری ادم پاکیاست
  • فامیل دور با عرض سلام خدمت دوستان خورنایی میخواستم چندنکته روتذکر بدم اولا بزرگان اصلاح طلب ماهشهری دعوت شدند خودشون ترجیح دادن که.......... دوما هیچ کجای دنیا کسی نمیاد برا خودش جشن بگیره بعدم از خودش تقدیر کنه سوما آقای دکتر جادری و شجاعپوریان از ستاد ماهشهر تشکر کردن. چهارما توضیح بدین که چرا حالا مخالف امیری شدید شما که ......... و این که شما نگران چی هستید درکل تشکر میکنم از آقای .... به خاطر لیاقت و مدیریت خوبشون امیدوارم همیشه موفق باشید
  • سعید از اطلاع رسانی دقیق و شهامت مدیر مسئول خورنا در شفاف سازی کمال تشکر را داریم.
  • سرود رهایی البته اینگونه نبود که آقای توکلی یا شریفی کلا صحنه رو خالی کنن همونطور که بچه ها،ستاد رو راه اندازی کردن و پیش بردند و گرنه اگر حضور آقایان وبچه های ستاد نبود و پیگیری نمی کردن ،کار نمی کردن ،ستاد دکتر روحانی در ماهشهر هیچ فعالیتی نمی داشت.هرچند که رای رو مردم دادن اما هدف حضور یک ستاد فعال بود که محقق شد اما دردا که امیری از خوش شانسی یا بد شانسی خودش به عنوان ریاست ستاد انتخاب شده بود .زمانی که فردی اینقدر خود خواه و تکرو هست که حکم سمت ها و مسئولیت های ستاد رو نمیده یا واسه کسانی حکم میزنه که اصلا توی ستاد نبودن و وقتی کسی معترض میشه میگه حکم که مهم نیست . این ضعف از ستاد استان بوده که با خودش فکر نکرده فردی که بومی یک شهر نیست چطور کار کرده همونطور که "آقای افضلی گفت حتی خیابان های شهر رو بلد نیست".حالا که همه چیز تموم شده بحثی نیست اما امیری که بدنبال گرفتن سهمشون روی دوش بچه های ماهشهر هستن باید رسوا بشن.
  • زیباگستر چرا نامی از کانون زیباگستر کسی نبرد که قبل از انتخابات این ریسکو کرد و بیلبورد برد بالا و عواقبشم دید...و بازهم این کارئ تکرار کرد همه اینها به خاطر رای بود که خودش به صندوق انداخت... ولی حداقل جا داشت یه اسم از کانون میورد...که حتی بنر همون روزام ایده و طراحی کانون بود مثه بیلبرد....مجانی...
    • بهلول این جماعت نقش تبلیغات را درک نکردن سمبل ستاد رایدک میکشند ولی به کسانی که اکران کردند یادی وتشکری نکردندآقای جادری !آنهایی را که زحمت کشیدند وتهدید شدند در تبلیغات آقای رییس جمهور باید ازیاد نبرید وگرنه انشقاق پیش خواهد آمد هرچه زودتر در این مورد افدام کنید تا آنها یی که نقش پر رنگی داشتند به حاشیه رانده نشوند وکسانی سهم خواهی کنند که نقشی نداشتند.
  • احمد پور بچه ها شنیدید امیری با مسؤلین ارشاد هم دیدار داشته .بابا ایول .می گم به نظرتون جلسات او بیشتر بوده یا دکتر روحانی ؟ بعد می خوان بگن سهم حقش نیست ! بابا همه ی سهم حق خودشه . افضلی جون حق بده دیگه .
  • ماهشهر/اصلاحات من قبلأ هم شنیده بودم که این امیری فقط بچه های ستاد که بچه هایی واقعأ دلسوز و فعالی بودند را با وعده های واهی دور خود نگه داشته بود و به عنوان ابزاری برای بالا رفتن خود استفاده میکرد/امیری دیگر هیچ جایی در بندر ماهشهر نخواهد داشت
  • 0652 با تشکر ا ز جناب افضلی و کلیه دوستانی که به صورت فعال در ستاد بودند از جمله آقایان مهدی افضلی، علی چاروسائی، سجاد نیک فرجام(رئیس ستاد عارف در شهرستان بندر ماهشهر)، سید عماد طباطبائی، احسان میر تیموری، اسماعیل طرفی و برخی از دیگر دوستان فعال که از این اعلام برائت حمایت کرده اند.
  • فامیل دور سلام خورنا چرا نظراتی که مخالف این مصاحبه نوشته میشه رو نمایش نمیدید? معلومه که شما هم مثل دیگر خبرگزاری ها دروغ می‌نویسید
  • دوم خرداد 76 آقای چاروسایی میدونم که این کامنت رو میخونی و مثل خیلی از کامنتا منتشر نمیکنی.من دورادور در جریان امور بودم و ماجراها رو رصد میکردم.از تشکیل ستاد هاشمی تا ستاد روحانی تا بیلبورد تا پیروری تا همایش ممکو و... .شماها از روز اول اعلام پیروزی روحانی با جوزدگی شدید دارید اقداماتی رو انجام میدید و من آینده روشنی در برابرتون نمیبینم.سیاست عالم تعقل و تفکره نه احساسی عمل کردن و جوگیر شدن.یادتون نره که بسیار با تجربه تر از شما هستند که با تدبیر و تعقل در هر شرایطی قبل از اتخاذ موضع ابتدا تحلیل درست انجام داده و بعد حرف میزنند یا اقدام میکنند.امیری یا توکلی یا شریفی یا... فرقی نداره،همه تا اندازه ای به دنبال منافعی هستند ولی نباید فراموش کنید که بعضی صحبتها یا اقدامات در شرایط حاضر نا پختگی افراد رو نشون میده.از برادران افضلی انتظار بیشتری میرفت.اونها می بایست جلوی تند روی بچه های کم سن و سال رومیگرفتند.حرف های بی مورد و حتی تهدید برخی افراد نهایتا به خود شماها ضربه وارد میکنه و اتهام سهم خواهی رو متوجه شما میکنه.خیلی مضحکه که همیشه جبهه اصلاحات و بزرگان اون از این بابت ضربه خوردند. باید مرام سید بزرگوار را همیشه سر لوحه قرار داد، سعه صدر داشت، عاقل بود و شعار "زنده باد مخالف من" را از یاد نبرد.
    • دوستدار خاتمی برادر عزیز چند نکته در مطلب شما وجود داره که باید متذکر شوم: 1.جوانی و کم سن و سالی مترادف با ناپختگی و تند روی نیست .این یه مغالطه است .چه به لحاظ عقلی و چه به لحاظ دینی .اینگونه نیست که اگر فردی جوان بود ناپخته است و اگر فردی پیر بود پخته.انتخاب اسامه در جنگ به عنوام فرمانده لشکر از صرف پیامبر اکرم 2. این مصاحبه توسط سایت خورنا با آقای محمد افضلی بوده و شخصی دیگر حرفی نزده و همه ی بچه های هسته مرکزی تایید کردن به جز آقای سید محسن حسنی که با امیری فامیل و به دلیل فشار های خانوادگی از نوشتن نامش سر باز زد اما تلویحا مطالب رو تایید کرد .پس برادرم شخص دیگری نیست که کم سن و سال باشه و تند روی کنه. 3.شعار زنده باد مخالف من از جناب آقای خاتمی دستاویز هزار تفشیر وقرائت به نفع خودمون نکنیم ایشون در زمان و موقعیت خاصی این عبارت رو بکار بردن و این بدین معنی نیست که از گفتن حقیقت و افشاگری دست نگه داریم و بگذاریم حق برادران ایمانی و دینیمان ضایع بشه. 4.این رو یادمون باشه که کل جریان اصلاح طلب ماهشهر و همه از آقای امیری و تکروی و انحصار طلبی ایشون شاکی هستن و اینطور نیست که دو جریان در مقابل هم باشن که بگیم اصلاحات و بزرگان اون ضربه میخورند.هرچند ده ها بار به این رفتار امیری اعتراض شد اما تاثیری نداشت هر چند جریان اصلاحات ،حذفی نیست و جذبیه حتی جذب یک نفر اما امیری .......................
  • بایروم برادر جان شاید جلسه ومراسم افطار برای شهرستانی ها بوده و ماهشهری ها دعوت نبوده اند .حالا میشه یک آمار دقیق داشته باشی تا معلوم بشه اساسأمراسم مال کی بوده ؟برای کی بوده ؟ وبرای چی بوده ؟این ها همه قابل حله .وقتی اهوازی ها هستند آن هم به صورت گزینشی!وقتی از تهران نیرو باشد آن هم گزینشی !وقتی امثال شریفی که قاعدتإ با نقش میزبان و سخنران جلسه را بازی کند ،نباشه ! وقتی توکلی و حیدری وابوعلی و قنواتی ودرویشی ها ودیگر بچه هایی که آقای افضلی نام برده نیستند و از شهرهای دیگر بوده اند این چه معنی و مفهومی دارد ؟ اطمینان داشته باشید در روزهای آتی برای هماهنگی وانسجام بین همه ی دوستان ماهشهری نشستی دوستانه و صمیمی بدون تنگ نظری و با حضور همه ی عزیزان وبون چسب وبرچسب سهم خواه وانحصارطلب و به دور از تنگ نظری های امثال امیری انشاءالله نشستی صمیمی خواهیم داشت .ولی از آقای امیری که هویت و ماهیتش روشن شده خودش را اصلاح طلب و اعتدال گرا و...معرفی نفرماید . رک بگوید اینقدر عکس چسبوندم ،اینقدر اس ام اس دادم ، این چند بار رفتم اهواز پیش آقای جادری ،حال به اندازه این ها سهم می خواهم .این حرف درستی است . انشاءالله موقع توزیع سهم ، سهم ایشان لای نون گرم تقدیمش بشه . جای هیچ ناراحتی نداره . یادمون رفت اسم یکی از نیروها که خودش رکنی است اسم ببریم و آن آقای آر.. است که ایشان هم از اصلی های همراه امیری بود وظاهرأ آقای امیری ایشون را هم به جا نمی آورد .ای روزگار .که همه جور می چرخوننت .!!!
  • نیک مرام لطفأ یکی از دوستان با این آقایون رییس ورؤسا در اهواز و اگه لازم شد در تهران تماس بگیره و از اونها بخواد فرمایشات آقای افضلی و کامنت های مربوطه را بخونند .تا بدانند حداقل بخشی از ماجرا چیه ....
  • جانب جنوبي اينكه قبل از انتخابات بسياري از دوستان ريسك كردند و در ستاد آقاي روحاني و عارف تلاش كردند جاي تقدير و تشكر دارد و دست يكايك اين عزيزان را به گرمي بايد فشرد و به آنان دست مريزاد گفت . اما رسانه اي كردن اختلافات و دلخوري هاي يك جمع دوستانه در اين پايگاه اطلاع رساني كه تنها پايگاه اطلاع رساني موجود در سطح شهرستان براي ترويج و بسط گفتمان اعتدال است ، حركت شايسته اي نيست و پيامدهاي بدي براي دلسوزان اين گفتمان نوپديد دارد . اي كاش اين مطلب را اين گونه رسانه اي نمي شد و دوستان اختلافات بين خود و دلخوري ها كه ممكن است ناشي از سوءتفاهم باشد به نحوي منطقي تر حل مي كردند و بگذارند طعم شيرين پيروزي در كام علاقمندان و دوستداران گفتمان اعتدال تلخ نگردد .
    • معشور درود بر شما جوانان ماهشهر با همراهی بزرگان شهر جلوی این کار رو میگیرن.
  • ماهشهر/اصلاحات جناب جنوبی؛ این شفاف سازی بود که باید انجام میشد و همه به چهره و تکروی های امیری واقف می شدند و می فهمیدند عده ای سهم خواه و فرصت طلب از تلاش های بی دریغ جوانان اصلاح طلب بندر ماهشهری استفاده کردند و آنها را پله کردند که خود بالا روند ؛ حال که چهره اصلی امیری نمایان شد نباید جایی در دولت تدبیر و امید داشته باشد ؛ چرا که با اعمال قبیح و ناپسند و ناشایست بر همگان آشکار کرد که به چه می اندیشد و به دنبال چیست !
  • اکبرغ شهرستان ماهشهرعکس نام ماهش بسیاراشفته وبهم ریخته توریکه ا. بوی بدان دربدو ورود به شهراز لابلای نیزارها هرمسافری رافراری میدهد این امراز بی درایتی مدیران دل نسوخته خصوصا شهرداری این شهر میباشد
  • اصلاح طلب با سلام .لطف کنید از کلمه هسته مرکزی استفاده نکنید .تنها سایتی که من میبینم از این کلمه استفاده میکنه خورننننننا هستش.کمی تامل کنید .همون ستاد انتخابات کافیه.با تشکر.در ذمن سایته خوبی دارید ولی کمی با کلمه ها بازی میکنید
  • احد بابا باهم بخورید به همه می رسه اینقدر حریص نباشید الحمدالله نعمت جمهوری اسلامی زیاده و سفره پهنه - آره بابا جون آروم باش به تو هم به اندازه کافی که هم خودت بخوری و هم برای سنل های آینده ات بذاری می رسه هینطور برای لیستی که ردیف کردی ...