شهردار هندیجان: خبرنگاران عملکرد مسئولان را نقد کنند

خورنا: شهردار هندیجان گفت: خبرنگاران در راستای تعالی و پیشرفت امور باید بیش از پیش به نقد عملکرد مسئولان بپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حسن نبوتی در مراسم تقدیر از خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: خبرنگاران امانت‌دار مردم هستند و این امانت را با کوله بار سنگین مسئولیت به دوش می‌کشند.

وی با بیان اینکه مسئولان همواره باید خبرنگاران را در تعالی اهداف پیش‌رویشان همراهی کنند، افزود: این قشر در جامعه رفع مشکلات و معضلات را در دستور کار قرار داده و در مسیر رشد و تعالی سرزمینشان گام برمی‌دارند.

شهردار هندیجان خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: امروز که دشمنان نظام و انقلاب درصدد هستند واقعیت‌های جهان را به گونه‌ای به نفع خود برای جهانیان بازگو کنند خبرنگاران با صداقت کشور ما در پوشش مناسب و انعکاس واقعیت اخبار همت متعالی به خرج می‌دهند.

وی بیان کرد: از تلاش خبرنگاران بیداردل و انقلابی است که بیداری‌های اسلامی شکل گرفته و در حال بسط و گسترش است.

نبوتی همچنین عنوان کرد: امروز همین دشمنان هستند که با پوشش اخبار در فلسطین، سوریه و کشورهای عربی قصد دارند بیش از پیش بین شیعیان و سنی‌ها اختلاف ایجاد کرده و تفرقه افکنی کنند.

وی در ادامه از خبرنگاران خواست بیش از پیش به نقد عملکرد مسئولان بپردازند، گفت: خبرگزاری فارس یکی از خبرگزاری‌هایی‌ است که در انعکاس دقیق اخبار و مشکلات مردم عمل می‌کند و رابطه بسیار مطلوبی بین مردم و مسئولان برقرار کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، مراسم روز خبرنگار در این شهرستان با اهدای لوح تقدیر به خبرنگاران به پایان رسید.