انتخابات شورای شهر شوش هنوز تائید نشده است + اسناد

خورنا: رئیس هیئت عالی نظارت، ادعای فرمانداری این شهرستان مبنی بر تائید شدن انتخابات شورای اسلامی شهر شوش را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان شوش، به دنبال ارائه اسنادی مبنی بر تائید انتخابات شورای شهر شوش از طرف فرمانداری این شهرستان، رئیس هیئت عالی نظارت با تکذیب ادعای فرمانداری این شهرستان اسناد ارائه شده را مبنی بر تائید نشدن این انتخابات مربوط به گذشته دانست.

*صندوق‌های رای در شوش باید بازشماری شود

هیئت مرکزی نظارت انتخابات کشور در این خصوص اظهار کرد: صندوق‌های رای در شوش باید بازشماری شود، اسناد فرمانداری مربوط به گذشته است.

*بازشماری آرا

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات استان خوزستان در همین خصوص تصریح کرد: شاکیان انتخابات شورای شهر شوش پس از اعلام تائید نتایج از طرف شهرستان و استان به هیئت نظارت مرکزی مراجعه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سادات ابراهیمی اضافه کرد: شاکیان انتخابات شهرستان با ارائه مستندات خواستار بازنگری در شمارش آرای شورای شهر شوش شدند که این هیت نیز پس از بررسی‌هایی نظر به باز شماری آرا داده است.

*اطلاعی در این زمینه نداریم

با وجود تلاش‌های خبرنگار فارس برای پیگیری این موضوع از مسئولان شهری، فرماندار شوش و معاون وی از ارائه توضیحات در اینباره خودداری کردند و اظهار داشتند: در این زمینه هیچ اطلاعی نداریم!

*هیئت نظارت استان در حال پیگیری است

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز چنین اظهار کرد: هیئت نظارت بر انتخابات استان خوزستان در حال پیگیری این موضوع است.

سید راضی نوری تصریح کرد: در این زمینه تابع تصمیمات استان و قوانین هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شوش بزرگ فررررماندار این اسناد مربوط به گذشته هستند .یادت رفته نگاه تاریخشون کنی.5/1نامه های جدیدی به شما ارسل شده از هیعت مرکزی کشور که باید بازشماری صورت گیرد
  • شوش به این میگن فرماندار قوی و با جرات بعضی اشخاص دنبال باطل کردن انتخابات هستن که به خواستهاشون نمیرسن و نخواهندرسید