انتقادات شدید الحن رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان از مسئولان شهرستانی و استانی

خورنا: امید احمدزاده رییس اداره ورزش و جوانان هندیجان در حاشیه ضیافت افطاری این اداره با انتقاد از مسئولین شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بخاطر بی توجهی آنان به ورزش حرفهای قابل تامل و تلخی را بر زبان جاری ساخت و خواستار حضور مستقیم مدیران و مسولان استانی در هندیجان شد.

احمدزاده درگفتگو با یونس عبادی خبرنگار ورزشی خورنا اظهار داشت: همه ورزشکاران و هیآت های ورزشی از مسئول ورزش شهرستان انتظار دارند از آنها حمایت شود و اعتبارات در سطح شهرستان پیگیری شود اما چه کسی باید از ورزش و اعتبارات بحق شهرستان دفاع کند؟ چرا با وجود منابع موجود در سطح شهرستان حمایتهای لازم صورت نمی گیرد؟ مسئولین شهرستان هندیجان علیرغم آگاه بودن از مشکلات تیمهای ورزشی هیچگونه مساعدت مالی به جامعه ورزش و تیمهای در سطح استان و کشور انجام نمی دهند.

وی خاطرنشان کرد: نسبت به ورزش شهرستان هندیجان کم لطفی زیادی شده است. بارها مشکلات ورزش شهرستان را با آقای گرشاسبی ریاست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در میان گذاشته ایم و خواستار پیگیری اعتبارات بحق شهرستان شده ایم اما وی هیچ تمهیداتی نیندیشید! چرا نزدیک به دو سال است ایشان هیچگونه سفری به شهرستان هندیجان نداشته است؟ چه عواملی موجب می شود این سفرها صورت نگیرد؟

رییس اداره ورزش و جوانان هندیجان ادامه داد: مطالبات جامع ورزش هندیجان را با جناب آقاجری نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتیم و خواستار پیگیری شدیم. قولها و صحبت هایی که انجام دادند همچنین مطالبات جامع ورزش را چه کسی باید پیگیری کند؟ چرا همایش پیاده روی در بندرماهشهر و بندرامام با هزینه هنگفتی برگزار می شود؟ آیا شهرستان هندیجان هیچ سهمی در این همایش ها ندارد؟

احمدزاده تصریح کرد: چرا با درخواست نماینده محترم شهرستان تجهیزات و البسه ورزشی از طریق فدراسیون ورزشهای سنتی، بومی، محلی به شهرستان امیدیه اختصاص می یابد ولی به هندیجان تعلق نمیگیرد؟ متآسفانه با پیگیری و رایزنی با هیات استان و فدراسیون مشخص شد هیچگونه درخواستی از سوی نماینده شهرستان برای دریافت سهمیه هندیجان صورت نگرفته است.

رییس اداره ورزش هندیجان یادآورشد: شنیده میشود مبلغ ۵۲ میلیون تومان جهت برگزاری همایش شعرخلیج فارس در شهرستان هزینه گردیده است. این درحالیست که اعتبارات ورزش هندیجان در سال گذشته پنج میلیون تومان بوده است که از سوی اداره کل ورزش و جوانان پرداخت شده است. از طرفی هیچگونه حمایت از تیمهای ورزشی در سطح استان و کشور توسط هیچ یک از مسئولین شهرستان هندیجان صورت نگرفته است. اگر یک سوم این هزینه به ورزش شهرستان اختصاص می یافت مشکل تیمهای ورزشی در سطح استان و کشور حل می شد و الان شاهد انصراف تیمها از مسابقات استانی و کشوری نبودیم.

احمدزاده اداره مسکن و شهرسازی شهرستان را نیز از انتقادهای خود بی نصیب نگذاشت و بیان کرد: اداره مسکن و شهرسازی بدون هماهنگی و ابلاغ اقدام به تغییر کاربری ۴ هزار متر زمین با کاربری ورزشی در منطقه مسکن مهر هندیجان شمالی در طرح جامع نموده است اما همین اداره برای احداث مجتمع فرهنگی ورزشی باشگاه خلیج فارس عدم نبود زمین با کاربری ورزشی را مطرح می کند! این درصورتی است که بخش خصوصی متعهد شده بود کلیه هزینه این مجتمع را به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان بدون نیاز به اعتبارات دولتی احداث نماید. آیا مسئولین شهرستان از این قضیه خبر ندارند؟

رییس اداره ورزش و جوانان هندیجان در خاتمه گفت: اگر دو اماکن درآمدزای ما نبود با اینگونه حمایتی که از ورزش شهرستان صورت میگیرد باید در اداره ورزش و جوانان هندیجان را تخته میکردیم. پیگیری مطالبات و اعتبارات شهرستان عزم و حمایت همه جانبه مسئولین شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان را می طلبد. جوانان ورزشکار هندیجان همواره از کمبود امکانات ورزشی رنج می برند و درک عمیق محرومیت و فقر امکانات ورزشی در این شهرستان تنها با حضور مستقیم مدیران و مسئولان استانی میسر است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ali من فکر کنم فرماندار تلاشش خوب بوده برای هندیجان ولی یک دست صدا نداره ......... بر هر حال این هم نظر آقای احمدزاده هست . در مورد نماینده البته راست میگه و من کاملا هم عقیده هستم . البته راه و شهرسازی که حجت ابوعلی از نیروهای بومی هست پس چرا این برخورد پیش اومده ؟؟؟؟؟؟؟؟ از گرشاسبی هم بیشتر از این انتظار نمیره ... خدا می داند .......
  • naser سلام بر همه دلسوزان واقعی ورزش با خودم که فکر میکنم میبینم حاج خلیل حیات مقدم چه نعمتی بود برای همه ما هر زمان و هرکجا کاری داشتی انجام میداد یا پیگیریش میکرد تا انجام بشود خصوصا برای ورزشی ها یادش بخیر . راستی آقای آقاجری نماینده ماهشهر تا حالا با ورزشکاران پیشکسوت و جامعه ورزش نشستی داشته ؟ کجاست میاد هندیجان اصلا؟
  • سید خدا عاقبتمون رو با این نماینده بی خیال و بی تدبیر بخیر کنه . آقایون مشاورین مسئولین در هندیجان : بخدا شما هم باید در مقابل این بی انگیزگی جوانان در فردای قیامت جواب بدهید . همه چیز و همه گناه با روزه گرفتن و نماز حل نمیشه .....
  • حقیقت سلام ، نماینده خیلی بی انگیزه و سرد عمل می کنه . این را تمام اهالی هندیجان حتی طرفداران حبیب آغاجری هم قبول دارن .واقعا خدا عاقبت بچه های هندیجان رو ختم بخیر کنه . من طرفدار حیات مقدم نبودم ولی به نسبت این ادم اختلافش زمین تا اسمونه ...............
  • اعزرائیل آقا نماینده مجلس فقط متعلق به ماهشهر ما مردم سربندر- امید - هندیجان مهم نیستم مهم ماهشهر خاک بر سر من و همشهریانم که به آقاجری رای دادیم خاک بر سرمون 6000 هزار رای از سربندر اورد خاک بر سرمون کلاه رفت سرمون یه استاد دانشگاه داشتیم گفت رای بدید بهش مانه خرم رای دادیم ،آقا جری شب اول قبرم هست به خدا به امام حسین نمیگذریم اذت این همه شهرستان نشدیم اینم روش مگه چقدر از نمایندگی ات مونده تموم میشه مانم خدایی داریم انقدرسنگ ماهشهر به سینه نزن این تخت و مقام واسه هیچ کس نمونده و نخواهد ماند امیدوارم بودم ماه رمضون کمی وبه خودتون بیارتون اما افسوس که فرجی نشد حلالتون نمیکنیم ما مردم سربندر حالمون ازتون بهم میخور
  • اعزرائیل آقای امید احمدزاده رییس اداره ورزش و جوانان هندیجان اگر شما مشکل دارید با نمایند حق ندارید اسم مبارک بندرامام بیارید ما مردم شهردار با عرضه داریم خدا هزار سال نگهدارش باش پیگیری میکنه چرا به مردم بندرامام و ماهشهر پیاده روی میذارید به شما هیچ ربطی نداره مردم شهر ما عرضه دارن پیگیری میکنن شما واسه شهر خودتون دفاع کنید نه یه شهر دیگه خراب کنید
  • رضا آقای آغجری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شما که انقلابی بودید و اهل عدالت چرا در حق ورزش هندیجان و جوانان آن ظلم می کنید با بی توجهی ؟ شما نماینده مردم هستید و همان گونه که مطالبات جامعه رو در سطح کلان در مجلس پیگیری میکنید در استان و شهرستان نیز همین وظیفه را دارید . لطفا یک بار دیگر در خلوت خود در این ماه مبارک با خدای خود بررسی کن برای جوانان و ورزش چکار کردی این مدت؟
  • سردار سربندری تو اصلا حالت خوبه ؟ احمدزاده از بابت یک حوزه بودن انتخابات نمایندگی نام ماهشهر و سربندر رو اورده و نه برای مسئله دار شدن شهرستان آخ ببخشید بخش سربندر و( نمیدونستم نماینده نذاشته هنوز شهرستان بشید . ) سردار امیدیه
  • sadeq سلام . اقای احمدزاده بجای متهم کردن این و ان که البته در مورد نماینده و گرشاسبی درست و در مورد فرماندار هندیجان شک برانگیز است برود خوده اداره تربیت بدنی را مرتب کند تا خانم فلانی و فلانی اینقدر سوء استفاده نکنند . شما کنار خودت را نتوانسته ای منظم کنی اونوقت از دیگران انتظار داری ............
  • ربیع سلام : من تبریک میگم به خانم شکاری ، توفیق عبادی و همه دلسوزان واقعی ورزش هندیجان که توانستند ورزش هندیجان را درست و حسابی قبضه کنند و با استفاده از درگیری مسئولین به راحتی به اهداف خدایی و وجدانی !!! خود برسند . از کارهای بسیار مفید این دو عزیز ارسال اس ام اس های ورزشی هندیجان جهت اطلاع رسانی بود که حتی نصف شب هم فعال می باشد !!!