شهرداری کارآمد برای اهواز انتخاب می‌شود

خورنا: عضو شورای شهر اهواز بر انتخاب یک شهردار کارآمد برای کلانشهر اهواز تاکید کرد.

حجت الاسلام قربانعلی سعادت‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: باید برای سکانداری شهرداری کلانشهر اهواز کسی انتخاب شود که کارآمد باشد.

وی افزود: منصور کتانباف، شهردار فعلی شهر اهواز، یکی از گزینه‌های انتخاب شهردار است که شورای اسلامی شهر عملکرد وی را در کنار گزینه‌های دیگر، بررسی خواهد کرد.

*تلاش‌های قابل تقدیر شورای شهر سوم

به گفته این مقام مسئول، برخی کارهای انجام شده در گذشته باعث بی‌روح شدن شهرداری شده، البته ما منکر زحماتی که شهرداران قبلی کشیده‌اند نیستیم.

عضو منتخب مردم در اهواز در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: در شورای شهر سوم هم تلاش‌های زیادی شده و شهردار فعلی هم که ۲ سال است در این سمت قرار گرفته زحمات زیادی کشیده که قابل تقدیر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شهردار فعلی ابقا می‌شود گفت: شورا عملکرد شهردار را بررسی خواهد کرد و در کنار گزینه‌های دیگر امتیاز دهی می‌کند.

*خدمات رسانی بهتر در شهرداری

سعادت‌نیا اظهار امیدواری کرد که خروجی بررسی گزینه مطرح در شورای شهر برای تصدی سمت شهرداری کلانشهر اهواز، کسی باشد که بتواند بهتر از قبل به مردم این شهر خدمات‌رسانی کند.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر اهواز دنبال یک گزینه خوب است که کارآمد باشد تا با این انتخاب کارآمدی خود را نیز عملی کند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز بیان کرد: شورای اسلامی شهر به بررسی گزینه‌ها می‌پردازد و به آن‌ها امتیاز می‌دهد و هر کس بیشترین امتیاز را به دست آورد شهردار می‌شود.

به گفته عضو منتخب مردم در اهواز در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فرقی هم ندارد شهردار فعلی باشد یا فرد دیگری، ولی به هر حال شهردار فعلی نیز یکی از گزینه‌هایی است که عملکردش بررسی می‌شود.

وی یادآور شد: در انتخاب شهردار فرد مهم نیست بلکه برنامه‌ها مهم هستند و شورای اسلامی شهر اهواز هم کسی را انتخاب می‌کند که بتواند قول‌ها و وعده‌هایی که اعضای منتخب شورا در زمان تبلیغات انتخاباتی به مردم داده‌اند را عملی کند.

*شهرداری کارآمد انتخاب شود

سعادت نیا با بیان اینکه خوزستان قطب سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی کشور است افزود: باید کسی را برای شهردار مرکز این استان انتخاب کنیم که در راستای چشم‌انداز ۲۰ ساله حرکت کند.

وی با تاکید بر این نکته که با انتخاب شهردار کارآمدی و تعامل بین اعضای شورای اسلامی را نشان می‌دهیم اضافه کرد: باید شورا را به سمتی هدایت کنیم که شهرداری کارآمد انتخاب کند.

*شورای شهر، شورای شهرداری نیست

وی موفقیت شهردار را موفقیت شورای اسلامی شهر دانست و تصریح کرد: البته نباید انتظار داشت که یک شبه به اصفهان و تهران برسیم.

عضو منتخب مردم در اهواز در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد: شورای شهر، شورای شهرداری نیست بلکه باید مسائل دیگر شهر را نیز پیگیری کند.

وی عنوان کرد: هنوز گزینه‌هایی به صورت رسمی برای انتخاب شهردار روی میز قرار نگرفته است ولی با شهردار فعلی در فضایی صمیمی جلساتی را داشته‌ایم.