بازدید معاون وزیر نفت از طرح های در دست اقدام صنعت پتروشیمی ماهشهر

خورنا: معاون وزیر نفت از طرح های در دست اقدام صنعت پتروشیمی ماهشهر بازدید کرد.
به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی طی یک سفر ۲ نیم روزه، در ماه مبارک رمضان، از طرح های پتروشیمی تخت جمشید، کارون ۲ و شهید رسولی بازدید کرد.
عبدالحسین بیات که به همراه کارشناسان و مدیران ستادی پتروشیمی به ماهشهر آمده بود مطابق معمول سفرهای خود، پس از بازدید میدانی از پروژه ها، در جلسات جداگانه به بررسی تفصیلی پیشرفت بخشهای مختلف فعالیتها پرداخت.
وی در جلسه ی پتروشیمی کارون ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی کارکنان تلاشگر پتروشیمی که زیرساختهای صنایع کشور را آماده سازی می کنند، گفت: اگر چه کار در پتروشیمی بسیار سخت است اما شما مردان ایران زمین مردانی پولادین اراده هستید و در دنیای حاضر که دنیای جنگ اراده هاست، افتخار ما به مکتب اراده ساز، انسان ساز و حیات بخش اسلام است.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، که در روز تحلیف ریاست جمهور دولت یازدهم به ماهشهر آمده بود در ادامه افزود: “ریاست محترم جمهور نیز هم در مراسم تنفیذ و هم در مراسم تحلیف اشاره کردند که، مردم با شکل دادن به حماسه ی سیاسی ایران، با تمامی مسئولین اتمام حجت کرده اند.
وی حماسه ی سیاسی را زیرساخت حماسه ی اقتصادی دانست و تاکید کرد: حماسه ی اقتصادی بایستی با تکمیل زیرساختهای صنعتی  با سرعت هر چه تمام تر آغاز شود و اصلی ترین زیرساخت اقتصادی در صنایع کشور پتروشیمی ها هستند و هر پروژه ای که به اتمام برسد بخشی از حماسه ی اقتصادی محقق شده است .
بیات، افزود: صنعت پتروشیمی، مادر صنایع بسیاری است که با شکل گیری و توسعه ی پتروشیمی، در سایر صنایع نیز توسعه پایدار جاری می شود. چرا که توسعه ی پایدار کشور تنها بر مبنای زیرساختهای اساسی و پایدار کشور می تواند شکل بگیرد که صنعت پتروشیمی از جمله ی آنهاست.