توزیع ۶۵ تن مرغ برنج و شکر در هندیجان

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان از توزیع ۶۵ تن مرغ، برنج و شکر برای تامین نیاز مردم در بازار و نذورات در این شهرستان خبر داد.

خالق شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم برای تامین مایحتاج مردم و تامین ارزاق عمومی شهروندان با برگزاری جلسات منظم در شهرستان رایزنی شد.

وی افزود: در این خصوص اقدامات لازم اجرایی شد تا روزه داران در این ماه به مشکلی برای تامین مایحتاج خود برنخورند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان تصریح کرد: در همین راستا ۴۰ تن برنج در بازار شهرستان توزیع و عرضه شد.

وی با اشاره به عرضه دیگر اقلام مصرفی شهروندان عنوان کرد: همچنین ۱۰ تن مرغ و ۱۵ تن شکر روانه بازار شد و مورد خرید و مصرف عموم شهروندان قرار گرفت.

شعبانی اضافه کرد: با نظارت و بازرسی‌های این سازمان و مجمع امور صنفی نیز بازار به طور مرتب و روزانه کنترل می‌شود تا در صورت بروز تخلف مراتب پیگیری شود.

وی تصریح کرد: از شهروندان نیز می‌خواهیم در هفته جاری که هفته آخر ماه مبارک رمضان نیز است با این اداره همکاری داشته و در صورت مشاهده هر گونه کم فروشی و گران فروشی مراتب تخلف را به شماره ۱۲۴ اطلاع و گزارش دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان با بیان اینکه مردم بهترین و دقیق‌ترین ناظران هستند، گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش‌روی آنها در تامین مایحتاج عمومی در بازار است.